نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳

حضور مارک همیل در سریال ترسناک جدید نتفلیکس و سازنده Midnight Mass

شبکه‌ی نتفلیکس ۵ بازیگر مینی سریال ترسناک Fall of the House of Usher را معرفی کرد که در میان آن‌ها نام مارک همیل و کارلا گوجینو به چشم می‌خورد.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس پنج بازیگر سریال ترسناک The Fall of the House of Usher (زوال خاندان آشر) را معرفی کرده است. این سریال کوتاه جدیدترین پروژه‌ی مایک فلنگن و ترور میسی، خالقان سریال‌های The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ی هیل) و Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) به‌حساب می‌آید که شامل چندین داستان ماندگار از ادگار آلن پو، نویسنده‌ی افسانه‌ای آمریکایی است.

نخستین بازیگر سریال Fall of the House of Usher فرانک لانگلا، بازیگر فیلم‌های Frost/Nixon (فراست/نیکسون) و The Trial of the Chicago 7 (دادگاه هفت شیکاگویی) است که در نقش رودریک آشر، پدرسالار برجسته‌ی خاندان آشر ظاهر می‌شود. کارلا گوجینو، بازیگر فیلم Gerald’s Game (بازی جرالد) نیز پس از نقش‌آفرینی در سریال‌های The Haunting of Hill House و The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) دوباره با مایک فلنگن و ترور میسی همکاری می‌کند، اما هنوز معلوم نیست که در سریال پیش‌رو نقش چه کسی را ایفا خواهد کرد.

مری مکدانل، بازیگر سریال Battlestar Galactica (بتل‌استار گالکتیکا) برای نقش مادلین آشر، خواهر دوقلوی رودریک انتخاب شده است و کارل لامبلی، بازیگر فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) نقش بازپرس سی. آگوست دوپین را بازی خواهد کرد. مارک همیل، بازیگر فیلم‌های Star Wars (جنگ‌ ستارگان) نیز در نقش کاراکتری مرموز قرار می‌گیرد که به‌طرز حیرت‌آوری در خانه حضور دارد. سریال زوال خاندان آشر در ۸ قسمت تولید خواهد شد و به‌زودی سایر بازیگران آن نیز معرفی می‌شوند. مایک فلنگن و مایکل فیموگناری هر یک ۴ اپیزود از این سریال کوتاه را کارگردانی می‌کنند.

مایک فلنگن فیلم سینمایی Doctor Sleep را نیز با اقتباس از رمانی با همین نام در سال ۲۰۱۹ تولید کرد و ساخت سریال Midnight Mass را نیز در کارنامه دارد. سریال عشای ربانی نیمه‌شب داستان جزیره‌ی دورافتاده و متروکی را روایت می‌کند که ساکنین آن پس از ورود یک کشیشِ جوان، باجذبه و مرموز با وقایع شگفت‌انگیز و نشانه‌های ترسناکی روبه‌رو می‌شوند. این سریال ترسناک اخیرا از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد و مورد تحسین قرار گرفت. سریال Midnight Mass ماحصل قرارداد تلویزیونی چندساله‌ی نتفلیکس با فلنگن، میسی و شرکت Intrepid Pictures است.

شبکه‌ی نتفلیکس پس از موفقیت سریال آنتولوژی تسخیرشدگی خانه‌ی هیل به مایک فلنگن برای تولید فصل دوم آن با نام The Haunting of Bly Manor چراغ سبز نشان داد. سریال تسخیرشدگی عمارت بلای با الهام از رمان The Turn of the Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) به قلم هنری جیمز ساخته شد که تقریبا تمام وقایع آن در عمارتی دورافتاده در حومه‌ی شهر اتفاق می‌افتاد. این رمان در مورد دو یتیم کم سن‌وسال است که یک دایه‌ی جوان از آن‌ها مراقبت می‌کند. مایک فلنگن سریال Midnight Club (باشگاه نیمه‌شب) را در دست تولید دارد که براساس کتاب کریستوفر پایک ساخته می‌شود و داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند که پیمانی محرمانه می‌بندند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده