نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۸

مشخص شدن اولین بازیگر سریال جدید جنگ ستارگان

به‌تازگی اولین بازیگر سریال The Acolyte مشخص شده که قرار است نقش اصلی این سریال جدید از دنیای جنگ ستارگان را بازی کند.

سریال The Acolyte، یکی از سریال‌های در دست ساخت از دنیای جنگ ستارگان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این سریال مشخص شده است. آماندلا استنبرگ، بازیگر فیلم The Hate U Give در حال مذاکره با لوکاس‌فیلم برای حضور در سریال The Acolyte است. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش او در سریال Star Wars در دسترس نیست، اما ددلاین حضور این بازیگر را در این سریال تایید کرده است. سریال The Acolyte قرار است در سال ۲۰۲۲ جلوی دوربین برود و در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود.

آماندلا استنبرگ

سریال The Acolyte به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل گرفتن هستند. اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست، اما acolyte درواقع به سیث‌هایی گفته می‌شود که در حال آموزش توسط یک ارباب سیث هستند. البته می‌دانیم طبق قانونی که ارباب سیث دارث بین وضع کرده بود، تنها دو سیث می‌توانند وجود داشته باشند؛ یک استاد و یک شاگرد.

اتفاقات سریال The Acolyte احتمالا قرار است حدود ۵۰ سال پیش از اتفاقات فیلم The Phantom Menace جریان داشته باشد. لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll، وظیفه ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد. آماندلا استنبرگ طی این سال‌ها در آثار دیگری چون فیلم The Hunger Games، سریال Sleepy Hollow، انیمیشن Rio 2، فیلم The Darkest Minds، سریال The Eddy و فیلم Dear Evan Hansen نیز به ایفای نقش پرداخته است.

او اخیرا در فیلم Bodies Bodies Bodies بازی کرده و قرار است در انیمیشن Ozi نیز حضور داشته باشد. سریال The Book of Boba Fett، سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان است که پخش سریال Boba Fett قرار است از روز چهارشنبه، ۲۹ دسامبر (۸ دی) از دیزنی پلاس آغاز شود. پس از آن سریال Andor، سریال Obi-Wan Kenobi و فصل سوم سریال The Mandalorian نیز در طول سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده