نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۶

معرفی انیمیشن جدید و علمی تخیلی دیزنی | انتشار اولین تصویر

دیزنی با انتشار یک تصویر مفهومی از انیمیشن جدید استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی با نام Strange World برای اکران در سال ۲۰۲۲ رسما رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدید استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی رسما معرفی شده است. دیزنی اعلام کرد که این انیمیشن علمی تخیلی قرار است Strange World نام داشته باشد. این انیمیشن اورجینال اکشن و ماجراجویی با الهام از مجلات پالپ یا زرد و داستان‌های مشهور نیمه اول قرن بیستم در دست ساخت است. در انیمیشن Strange World قرار است به اعماق یک سرزمین ناشناخته و خطرناک سفر کنیم که موجودات خارق‌العاده در انتظار خانواده افسانه‌ای کلیدز هستند.

خانواده‌ای از کاوشگران که اختلاف بین آن‌ها تهدیدی برای نابودی آخرین و مهم‌ترین مأموریت آن‌ها است. دان هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6، دستیار کارگردان انیمیشن Moana و کارگردان انیمیشن Raya and the Last Dragon، وظیفه کارگردانی انیمیشن Strange World را بر عهده دارد. همچنین کویی نگوین، نویسنده انیمیشن رایا و آخرین اژدها وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن جدید دیزنی را بر عهده داشته است.

روی کانلی، تهیه‌کننده انیمیشن Tangled و انیمیشن Big Hero 6 نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن حضور دارد. انیمیشن Strange World قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) اکران شود. همچنین اولین تصویر مفهومی انیمیشن دنیای عجیب و غریب نیز منتشر شده که در آن شاهد نمایی از محل اتفاقات انیمیشن هستیم و همچنین می‌توانیم دو شخصیت این اثر را نیز مشاهده کرد:

اولین کانسپت آرت انیمیشن Strange World

دان هال در بیانیه منتشر شده گفت: «من عاشق خواندن شماره‌های قدیمی مجلات زرد در دوران بزرگ شدنم بودم. آن‌ها ماجراجویی‌های بزرگی بودند که در آن گروهی از کاشفان احتمال داشت تا دنیایی پنهان یا حتی موجودات باستانی را کشف کنند. این داستان‌ها منبع الهام اصلی انیمیشن Strange World بوده‌اند.»

هنوز حضور هیچ بازیگری در انیمیشن Strange World تایید نشده و قرار است در زمان دیگری اعلام شود. انیمیشن Encanto، انیمیشن جدید دیزنی است که مدتی می‌شود روی پرده‌های سینما رفته و توانسته مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار بگیرد. این انیمیشن قرار است در شب کریسمس در دسترس کاربران دیزنی پلاس قرار بگیرد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده