نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸

تصویر تازه فصل سوم The Boys با محوریت معرفی شخصیت ابرقهرمان جدید سریال

تصویر جدیدی از فصل سوم سریال The Boys منتشر شده است که در آن شاهد نمایش ظاهر رسمی شخصیت بلو هاوک هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فصل سوم سریال The Boys منتشر شده است. در این تصویر شاهد حضور شخصیت بلو هاوک (Blue Hawk) هستیم که نیک وکسلر، بازیگر سریال Revenge نقش این شخصیت را در فصل جدید سریال پسرها بازی کرده است. این تصویر در طول برنامه اینترنتی Seven on 7 with Cameron Coleman به اشتراک گذاشته شده که ظاهر کامل این شخصیت را نشان می‌دهد.

شخصیت بلو هاوک در دنیای کمیک بویز حضور ندارد، اما در ویدیو منتشر شده از او به‌عنوان یک ابرقهرمان میهن پرست یاد شده است و اگر کمی به ظاهر و لباس او دقت کنیم، او قرار است به‌عنوان یک افسر پلیس پارودی معرفی شود. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

شخصیت بلو هاوک با بازی نیک وکسلر در فصل سوم سریال The Boys

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جنسن اکلس، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، کلودیا دومیت، کتیا وینتر، کولبی مینیفی، نیک وکسلر، لوری هولدن، پاتریک فلانری، مایلز گستون ویلانوئوا، فرانسیس ترنر، کریستین بوت و جک دولان از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل سوم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فصل سوم سریال The Boys در ۸ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش شود. علاوه‌براین، آمازون در حال ساخت یک اسپین‌آف براساس سریال The Boys است که اتفاقات این سریال قرار است در یک کالج جریان داشته باشد توسط سازمان شیطانی Vought (وات) که کنترل گروه هفت را نیز بر عهده دارد، اداره می‌شود که هدف آن آموزش ابرقهرمانان جوان است. همچنین اخیرا ساخت یک سریال انیمیشنی براساس دنیای سریال The Boys با نام The Boys: Diabolical برای پخش در سال ۲۰۲۲ تایید شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده