نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵

بتصاحب امتیاز پخش فیلم Bad Blood با بازی جنیفر لارنس توسط اپل

شرکت اپل سرانجام امتیاز پخش فیلم Bad Blood به کارگردانی آدام مک‌کی را تصاحب کرد که جنیفر لارنس را در نقش مؤسس بدنام شرکت ترانوس قرار می‌دهد.

بنابر تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت اپل امتیاز پخش فیلم رده‌بالای Bad Blood (خصومت) با نقش‌آفرینی جنیفر لارنس و به کارگردانی آدام مک‌کی را تصاحب کرد که داستان ظهور و سقوط الیزابت هولمز، بنیان‌گذار و مدیرعامل بدنام شرکت خصوصی ترانوس را روایت می‌کند. ددلاین به‌عنوان اولین رسانه‌ی خبری تأیید کرد این پروژه که از مدت‌ها پیش شایعاتی از آن به گوش می‌رسید، نهایتا راهی برای تولید و پخش پیدا کرده است.

فیلم Bad Blood داستان واقعی الیزابت هولمز را روایت می‌کند که چگونه یک شرکت فناوری مراقبت‌های بهداشتی را به شرکتی موفق تبدیل کرد؛ شرکتی که نوید انقلابی در زمینه‌ی آزمایش خون را می‌داد. الیزابت هولمز پیش از ورشکستگی شرکت ترانوس براثر کلاه‌برداری، به جوان‌ترین میلیاردر زن خودساخته تبدیل شد و ارزش خالص دارایی‌هایش به حدود ۴.۵ میلیارد دلار رسید. این فیلم براساس یک کتاب منتشرشده در سال ۲۰۱۸ با همین نام نوشته‌ی جان کری‌رو (روزنامه‌نگار و محقق) ساخته می‌شود که اولین‌بار ماجرای کلاه‌برداری گسترده در شرکت ترانوس را در سال ۲۰۱۵ فاش کرد.

آدام مک کی (کارگردان معروف) و جنیفر لارنس (بازیگر معروف)

آدام مک‌کی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم Bad Blood خواهد بود و جنیفر لارنس در نقش الیزابت هولمز، کارآفرین سیلیکون‌ولی که درحال‌حاضر به اتهام کلاه‌برداری در حال محاکمه است، ظاهر می‌شود. البته جنیفر لارنس به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز فعالیت می‌کند. شرکت اپل این پروژه را با همکاری شرکت لجندری پیکچرز تولید می‌کند که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ میلادی امتیاز فیلم Bad Blood را به‌دست آورد.

فیلم کمدی Don't Look Up (به بالا نگاه نکن) به کارگردانی آدام مک‌کی در تاریخ ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) روی پرده‌ی برخی از سینماهای منتخب می‌رود و در تاریخ ۳ دی (۲۴ دسامبر) به نتفلیکس می‌آید. این فیلم ماجراهای دو ستاره‌شناس معمولی را دنبال می‌کند که متوجه برخورد شهاب سنگی تا ۶ ماه آینده به زمین می‌شوند و باید با برگزاری یک تور رسانه‌ای عظیم، انسان‌های بی‌تفاوت را از وجود این خطر آگاه کنند. لئوناردو دی‌کاپریو، جنیفر لارنس، مریل استریپ، جونا هیل، هیمش پاتل، تیموتی شالامی، کیت بلانشت، مارک رایلنس، تایلر پری، ران پرلمن، آریانا گرانده، کید کادی، ملانی لینسکی، مایکل چکلیس، تومه سیسله و راب مورگان در این فیلم پرستاره نقش‌آفرینی می‌کنند.

در اوایل سال جاری اعلام شد که آماندا سایفرد به‌جای کیت مک‌کینون نقش الیزابت هولمز را در سریال The Dropout (خروج) ایفا می‌کند. این سریال شبکه‌ی هولو از زاویه‌ی دیگری داستان شرکت ترانوس را روایت خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده