// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۳

بازیگر نقش رون ویزلی به اثر جدید گیرمو دل تورو پیوست

روپرت گرینت که بیشتر برای بازی در نقش رون ویزلی فیلم‌های هری پاتر شناخته می‌شود، در سریال آنتولوژی جدید گیرمو دل تورو نقش‌آفرینی خواهد کرد.

از آن‌جایی که ساخت فیلم Nightmare Alley تمام شد، گیرمو دل تورو حالا تمرکز بیشتری روی پروژه‌های آتی خود دارد؛ انیمیشن استاپ-موشن پینوکیو و سریال آنتولوژی Cabinet of Curiosities. البته که این فیلم‌ساز برنده‌ی اسکار، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی چند اثر معرفی‌شده‌ی دیگر نیز به شمار می‌آید. حالا می‌دانیم که در سریال Cabinet of Curiosities که با نام Guillermo del Toro Presents 10 After Midnight هم شناخته می‌شود، شاهد بازی روپرت گرینت خواهیم بود؛ شخصی که خیلی‌ها هنوز او را به‌عنوان رون ویزلی از سری فیلم هری پاتر می‌شناسند.

اسی دیویس، لوک رابرتز، گلین ترمن، الپیدیا کاریو، هانا گلوی، کریسپین گلاور، دمیتریوس گروس، دیوید هیولت، تیم بلیک نلسون، سباستین راشه و پیتر ولر از جمله بازیگرهای سریال هستند. اف. موری آبراهام (بازیگر سریال Mythic Quest)، بن بارنز (بازیگر سریال Shadow and Bone) و اندرو لینکلن (بازیگر سریال The Walking Dead) نیز در این اثر ۸ قسمتی نقش‌آفرینی خواهند کرد.

نتفلیکس که گویا فعلا به‌شدت از همکاری با گیرمو دل تورو رضایت دارد، در این اثر به تیم او اجازه‌ی به چالش کشیدن شناخت مخاطب از آثار ترسناک را خواهد داد. به همین خاطر داستان‌گویی جادویی، خوفناک، گوتیک و کلاسیک را در قسمت‌های مختلف سریال خواهیم دید. تمام نویسندگان و کارگردان‌های این اثر توسط دل تورو انتخاب شده‌اند و دو اپیزود از هشت اپیزود براساس داستان‌های اورجینال خود او ساخته می‌شوند. دل تورو در این پروژه یکی از شورانرهای سریال و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن به حساب می‌آید.

از همان زمان که دل تورو در شبکه‌های اجتماعی سراغ ستایش فراوان نقش‌آفرینی روپرت گرینت در سریال Servant شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس رفت، خیلی‌ها حدس زدند که او به‌زودی سراغ همکاری با این بازیگر خواهد رفت. دو فصل نخست Servant پخش شده‌اند و فیلم‌برداری این اثر پرطرفدار اپل به پایان رسید. دل تورو قبلا گفته بود که روپرت گرینت سکانس‌های سریال Servant را مال خود کرده است.

روپرت گرینت در برنامه‌ی ویژه Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts حضور دارد که در تاریخ ۱ ژانویه (۱۱ دی) از شبکه آنلاین HBO Max پخش می‌شود تا ۲۰سالگی سری فیلم Harry Potter را جشن بگیرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده