نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۴

تأیید ساخت سریال جدید Money Heist توسط نتفلیکس

شبکه‌ی نتفلیکس سفارش تولید اسپین‌آف سریال Money Heist با نام Berlin را صادر کرد که در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

سریال La Casa de Papel (خانه‌ی کاغذی) که در بین طرفدارهای انگلیسی-زبان با نام Money Heist شناخته می‌شود، روبه پایان است، اما شبکه‌ی نتفلیکس به گسترش دنیای سرقت فکر می‌کند. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس سفارش تولید اسپین‌آف سریال درام اسپانیایی پرطرفدار Money Heist را صادر کرده است که ماجراهای برلین یا آندرس دی فونولوزا با نقش‌آفرینی پدرو آلونسو را دنبال می‌کند.

طرفداران نباید به این زودی‌ها منتظر تماشای اسپین‌آف سرقت پول باشند؛ زیرا این سریال برای پخش در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. شبکه‌ی نتفلیکس جزئیات زیادی از سریال Berlin را با طرفداران به اشتراک نگذاشته است. برلین فرمانده‌ی دوم سرقت از ضرابخانه‌ی سلطنتی اسپانیا بود و نقشه‌ی سرقت از بانک اسپانیا را نیز خودش کشید و سپس پروفسور و پالرمو را برای عملیاتی کردن آن در جریان قرار داد. خبر تولید این اسپین‌آف در حالی منتشر شد که قطار سریال Money Heist در تاریخ ۱۲ آذر (۳ دسامبر) با پخش ۵ قسمت پایانی به ایستگاه آخر می‌رسد.

بازیگران اصلی سریال Money Heist

سریال Money Heist داستان گروهی از سارقان به رهبری پروفسور را روایت می‌کند که از ماسک سالوادور دالی و روپوش قرمز رنگی استفاده می‌کنند و با انتخاب نام شهرها برای خود هویت‌شان را مخفی نگه می‌دارند. فصل پنجم از جایی آغاز می‌شود که این گروه برای بیش از ۱۰۰ ساعت در بانک اسپانیا حبس شده است. عملیات نجات لیسبون با موفقیت انجام گرفته است، اما مرگ یکی از اعضای تیم مانند پتکی بر سر آن‌ها فرود می‌آید. پروفسور توسط آلیسیا اسیر شده است و هیچ نقشه‌ی فراری ندارد. زمانی‌که به‌نظر می‌رسد اتفاق بدتری نمی‌تواند رخ دهد، ارتش وارد میدان می‌شود. پایان بزرگ‌ترین سرقت تاریخ نزدیک است و آنچه به‌عنوان یک سرقت آغاز شد، به جنگی تمام عیار تبدیل می‌شود.

اورسولا کوربیرو در نقش توکیو، آلوارو مورته در نقش پروفسور، ایتسیار ایتونیو در نقش راکل موریلو/لیسبون، پدرو آلونسو در نقش برلین، میگل هران در نقش ریو، هایمه لورنته در نقش دنور، استر آسبو در نقش مونیکا گاستمبیده/استکهلم، انریکه آرسه در نقش آرتور رومن، دارکو پریچ در نقش هلسینکی، هویک کوچکریان در نقش بوگوتا، لوکا پروش در نقش مارسی، بلن کوئستا در نقش مانیل، فرناندو کایو در نقش لوییس تمایو، رودریگو د لا سرنا در نقش پالرمو، نجوا نیمری در نقش بازرس سیرا، خوزه مانوئل پوگا در نقش گاندیا، آلبا فلورس در نقش آگاتا خیمنز/نایروبی، پاکو توس در نقش آگستین راموس/مسکو، تیم بازیگری سریال Money Heist را تشکیل می‌دهند.

آلکس پینا به‌عنوان شورانر سریال خانه‌ی کاغذی فعالیت می‌کند و درکنار خسوس کلمنار و کریستینا لوپز فراز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارد. خاویر گومز سانتاندر، میگو آمودئو و اِستر مارتینز-لوباتو از دیگر تهیه‌کنندگان پروژه هستند و خسوس کلمنار، کولدو سرا و الکس رودریگو کارگردانی سریال را انجام می‌دهند. شبکه‌ی نتفلیکس درحال‌حاضر مشغول تولید یک اقتباس ۱۲ قسمتی کره‌ای از این سریال موفق است که یو جی-تائه نقش پروفسور، پارک ها-سو نقش برلین و جون یانگ-سئو نقش توکیو را در این بازسازی ایفا می‌کنند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده