// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۵

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو با پخش نخستین تیزر تریلر فصل چهار سریال The Marvelous Mrs. Maisel بالاخره تاریخ پخش آن را اعلام کرد.

اولین تیزر تریلر فصل چهار سریال خانم میزل شگفت‌انگیز که می‌توانید آن را در کانال یوتیوب رسمی شبکه آمازون پرایم ویدیو تماشا کنید، تاریخ پخش اثر را مشخص کرد. میج با نقش‌آفرینی ریچل بروزناهان به‌دنبال ایجاد تغییرات در شرایط کاری خود است و فصل چهار سریال The Marvelous Mrs. Maisel در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) از راه می‌رسد. این فصل در طول چهار هفته از شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

داستان سریال The Marvelous Mrs. Maisel در فصل اول با پرداختن به تلاش یک زن خانه‌دار برای کسب موفقیت به‌عنوان یک استندآپ کمدین شروع شد. از آن زمان تاکنون، خانم میزل شگفت‌انگیز طرفدارهای زیادی پیدا کرده است و این اثر توانست نامزدی‌ها و جوایز پرشماری را برای شرکت Amazon به ارمغان بیاورد. حالا بالاخره طرفدارهای این سریال درامدی (کمدی-درام) و رمانتیک می‌دانند که چه زمانی می‌توانند سراغ فصل ۴ بروند. آمازون پوستر رسمی فصل چهار سریال The Marvelous Mrs. Maisel را هم منتشر کرد که می‌توانید به آن نگاه بیاندازید.

نخستین پوستر رسمی فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو با هنرنمایی ریچل بروزناهان

ایمی شرمن پالادینو خالق سریال خانم میزل شگفت‌انگیز به شمار می‌آید و این اثر تا به امروز برنده‌ی ۲۰ جایزه‌ی امی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده