نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۸

شروع فیلمبرداری فیلم Extraction 2 نتفلیکس با بازی کریس همسورث

نتفلیکس سرانجام از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث خبر داده است.

فیلم Extraction یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین فیلم‌های اورجینال شبکه نتفلیکس است که حالا این سرویس استریم به ساخت دنباله آن چراغ سبز نشان داده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Extraction 2 رسما آغاز شده است سم هارگریو، کارگردان قسمت اول این فیلم اکشن که برای کارگردانی قسمت دوم نیز بازگشته با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این خبر را رسما تایید کرد.

بااین‌حال، این ویدیو حاوی تصویر خاصی نیست و تنها در آن شاهد پیاده‌روی هارگریو در یک فضای برفی هستیم. کریس همسورث، بازیگر نقش تایلر ریک برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Extraction 2 باز خواهد گشت. نتفلیکس مدتی پیش با انتشار ویدیویی سرنوشت این شخصیت در پایان فیلم Extraction را مشخص کرد و متوجه شدیم که او چگونه قرار است در دنباله این فیلم بازگردد. همچنین مراحل فیلم‌برداری این فیلم اکشن قرار است به‌جای کشور استرالیا در کشور جمهوری چک انجام شود.

سم هارگریو در حال صحبت با کریس همسورث در پشت صحنه فیلم Extraction

مقاله مرتبط

درواقع در ابتدا قرار بود فیلم‌برداری فیلم Extraction 2 در کشور استرالیا انجام شود، اما مقررات سختگیرانه این کشور در ارتباط با همه‌گیری ویروس کرونا و سفر به آن باعث تغییر محل تولید این فیلم اکشن شده است. تاکنون حضور بازیگر دیگری در دنباله فیلم Extraction تایید نشده است. همچنین مانند قسمت اول، جو روسو وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم این فیلم اکشن را نیز بر عهده داشته است.

علاوه‌براین، جو روسو به‌همراه برادرش، آنتونی روسو به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله فیلم Extraction حضور دارند و شرکت AGBO که به این دو برادر تعلق دارد، وظیفه ساخت فیلم Extraction 2 را بر عهده خواهد داشت. نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود که بیش از ۹۹ میلیون کاربر این شبکه فیلم Extraction را در ۴ هفته اول انتشار تماشا کرده بودند. علاوه‌بر این فیلم اکشن، همسورث در همکاری دوباره با نتفلیکس در فیلم Escape From Spiderhead بازی کرده است که این فیلم در طول سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده