نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۹

مشخص شدن نویسنده سریال جدید بازی تاج و تخت

شبکه HBO در حال ساخت سریالی براساس رمان‌های Tales of Dunk and Egg از دنیای بازی تاج و تخت است و حالا نویسنده این سریال مشخص شده است.

همان‌طور که خبر دارید، اولین اسپین‌آف و پیش درآمد سریال Game of Thrones با تمرکز روی شروع و پایان خاندان تارگرین در دست ساخت است که این سریال قرار است House of the Dragon نام داشته باشد و در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO پخش خواهد شد. همچنین سال گذشته ساخت اسپین‌آف دیگری براساس دنیای وستروس و براساس رمان‌های Tales of Dunk and Egg تایید و اعلام شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده سریال حکایت‌های دانک و اگ مشخص شده است.

طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، استیون کنراد، نویسنده فیلم Wonder وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال جدید بازی تاج تخت را بر عهده گرفته است. کنراد همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Tales of Dunk and Egg نیز حضور دارد. شبکه HBO هنوز دستور ساخت این سریال را صادر نکرده و این سریال همچنان به‌عنوان یکی از اسپین‌آف‌های پیش درآمد احتمالی دنیای وستروس است که ممکن است روزی شبکه HBO به ساخت آن چراغ سبز نشان دهد.

استیون کنراد

حکایت‌های دانک و اگ نوشته‌ی جرج آر. آر. مارتین ماجراهای سر دانکن بلند قامت (داک) و اگان تارگرین پنجم (اگ) را ۹۰ سال پیش از حوادث رمان A Song of Ice and Fire دنبال می‌کند. مارتین تاکنون سه رمان از مجموعه‌ی Tales of Dunk and Egg منتشر کرده است: رمان The Hedge Knight در سال ۱۹۹۸، رمان The Sworn Sword در سال ۲۰۰۳ و رمان The Mystery Knight در سال ۲۰۱۰.

سپس هر سه رمان جمع‌آوری شد و در سال ۲۰۱۵ در قالب یک رمان با نام A Knight of the Seven Kingdoms در دسترس طرفداران قرار گرفت. از دیگر اسپین‌آف‌های در دست ساخت بازی تاج و تخت می‌توان به 10,000Ships و Sea Snake به‌همراه سه انیمیشن بدون نام دیگر برای شبکه HBO Max اشاره کرد.

مت اسمیت، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، میلی الکاک، گراهام مک‌تاویش، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اتفاقات سریال خاندان اژدها که در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد، قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده