نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹

پیوستن بازیگر فیلم Pacific Rim 2 به سریال جدید جنگ ستارگان

ایوانا ساخنو، بازیگر فیلم Pacific Rim: Uprising جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال Ahsoka، اسپین‌آف سریال The Mandalorian ملحق می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران سریال Ahsoka اضافه شده است. ددلاین از منابع نزدیک خود شنیده که ایوانا ساخنو، بازیگر فیلم Pacific Rim: Uprising پس از توافق با لوکاس فیلم به جمع بازیگران سریال جدید دنیای جنگ ستارگان اضافه شده است. پیش از این حضور روزاریو داوسن در نقش آسوکا تانو و ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابین رن در سریال Star Wars: Ahsoka مشخص شده بود، اما اطلاعاتی از نقش ساخنو در این سریال در دسترس نیست. 

ایوانا ساخنو

سریال Ahsoka براساس دنیای سریال The Mandalorian در دست ساخت است که تمرکز آن روی آسوکا تانو پس از حوادث فصل دوم سریال مندلورین خواهد بود. دیو فیلونی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Ahsoka بر عهده دارد و همچنین به‌همراه جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان نیز حضور خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود علاوه‌بر سابین رن، شاهد حضور شخصیت ازرا بریجر، دیگر شخصیت انیمیشن Star Wars Rebels در سریال Ahsoka نیز باشیم.

همچنین گفته می‌شود که هایدن کریستنسن، بازیگر نقش آناکین اسکای واکر ملقب به دارث ویدر قرار است در سریال Ahsoka بازگردد که البته هنوز اطلاعات بیشتری از نقش او در این سریال در دسترس نیست. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال آسوکا از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود و احتمالا در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Mandalorian در جریان است.

سریال The Book of Boba Fett، سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان است که پخش سریال Boba Fett قرار است از روز چهارشنبه، ۲۹ دسامبر (۸ دی) از دیزنی پلاس آغاز شود. علاوه‌بر فیلم Pacific Rim 2، ایوانا ساخنو سابقه حضور در آثار دیگری چون سریال Chernobyl: Aftermath، فیلم Can't Take It Back، فیلم The Spy Who Dumped Me، فیلم Let It Snow و سریال High Fidelity را در کارنامه خود داشته است. این بازیگر اوکراینی اخیرا در سریال The Reunion بازی کرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده