نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸

ظاهر متفاوت خانم مارول در اولین تصاویر از پست صحنه فیلم The Marvels

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم The Marvels منتشر شده است که در آن شاهد لباس و ظاهر متفاوت میس مارول هستیم.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Marvels از تابستان امسال آغاز شد، اما تا به امروز اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم منتشر نشده و حتی تصاویری نیز از پشت صحنه تولید فیلم Captain Marvel 2 در دسترس نیست. این در حالی است که ظاهرا مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Captain Marvel به پایان رسیده، اما این موضوع هنوز رسما تایید نشده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم The Marvels فاش شده که ظاهر و لباس جدید خانم مارول را نشان می‌دهد.

در اولین تصویر می‌توان شاهد حضور ایمان ولانی، بازیگر نقش کامالا خان ملقب به میس مارول بود که ظاهر و لباس بسیار متفاوتی نسبت به لباس خود در سریال Ms. Marvel بر تن دارد و در حال آماده شدن برای رفتن جلوی دوربین است. همچنین تصاویر بیشتری پشت صحنه فیلمبرداری فیلم The Marvels فاش شده که در آن شاهد یک فرد با لباس و ظاهر از نژاد کری هستیم. اگرچه هنوز مشخص نیست که این صحنه در روی زمین یا یک سیاره دیگر است، اما به‌نظر می‌رسد که این شهر در یک سیاره بیگانه قرار داشته باشد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ایمان ولانی در نقش کامالا خان در لباس جدید خانم مارول در پشت صحنه فیلم The Marvels

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (میس مارول)، زوی اشتن در نقش شرور و منفی فیلم و پارک سئو-جون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین شایعاتی مبنی‌بر بازگشت جود لا در نقش یان راگ نیز شنیده می‌شود. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels براساس فیلمنامه‌ای از مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision را بر عهده دارد.

فیلم The Marvels برای اکران در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سریال Ms. Marvel قرار است در تابستان سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده