نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۷

فیلم Clifford the Big Red Dog 2 در دست ساخت است

شرکت پارامونت پیکچرز در پی موفقیت فیلم Clifford the Big Red Dog در گیشه اعلام کرد که دنباله‌ای برای آن در دست ساخت است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یک دنباله برای فیلم Clifford the Big Red Dog (کلیفورد سگ بزرگ قرمز) در دست ساخت قرار دارد. شرکت پارامونت پیکچرز به‌دنبال موفقیت فیلم اصلی در گیشه خبر ساخت قسمت دوم آن را تأیید کرد. فیلم Clifford the Big Red Dog در حوالی روز کهنه سربازان به‌شکل همزمان در سینماها و شبکه‌ی پارامونت پلاس به نمایش درآمد و پس از افتتاحیه‌ی پنج روزه‌ی سینمایی خود موفق به کسب ۲۲.۲ میلیون دلار شد. این فیلم خانوادگی با اقتباس از مجموعه کتاب‌های کودکانه‌ی محبوب نورمن بریدول ساخته شده است.

فیلم کلیفورد سگ بزرگ قرمز ماجراهای جوانی نیویورکی با نام امیلی را دنبال می‌کند که قد توله سگ کوچکش یک شبه به ۱۰ فوت می‌رسد. در فیلم Clifford the Big Red Dog داربی کمپ در نقش امیلی ظاهر شد و از دیگر بازیگران آن می‌توان به جک وایتهال، جان کلیز و تونی هیل اشاره کرد. والت بکر، کارگردان فیلم‌های Old Dogs (سگ‌های پیر) و Wild Hogs (گرازهای وحشی) سکان هدایت این فیلم را در دست داشت و جی شریک، دیوید ران و بلیز همینگوی فیلم‌نامه‌ی آن را براساس داستانی از جاستین مالن و الن راپاپورت به رشته‌ی تحریر درآوردند.

پیش‌بینی می‌شود که شرکت Paramount از همان عوامل تولید فیلم Clifford the Big Red Dog برای تولید دنباله‌ی آن استفاده کند. این فیلم شروع بسیار خوبی در گیشه‌ی آمریکای شمالی داشت و تابه‌حال بالغ‌بر ۳۶ میلیون دلار به‌دست آورده است. فیلم کلیفورد سگ بزرگ قرمز از هفته‌ی اول دسامبر روی پرده‌ی سینمای کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، روسیه، اسپانیا و برزیل خواهد رفت و سپس یک هفته بعد در تاریخ ۱۸ آذر (۹ دسامبر) به سینماهای مکزیک راه می‌یابد. این فیلم در تاریخ ۸ دی (۲ دسامبر) در استرالیا و کره و سپس در تاریخ ۱ بهمن (۲۱ ژانویه) در ژاپن اکران می‌شود.

فیلم Clifford the Big Red Dog با همکاری شرکت eOne Films ساخته شد که مسئولیت توزیع آن در کانادا و انگلستان را برعهده دارد. شرکت‌های Scholastic Entertainment و Kerner Entertainment نیز در تولید این فیلم خانوادگی دخیل بودند. جردن کرنر و آیول لوچس نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه فعالیت داشتند. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده