نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۲

همکاری اسکارلت جوهانسون با مارول برای ساخت یک فیلم دیگر

اسکارلت جوهانسون قرار است با مارول استودیو در یک فیلم دیگر همکاری کند، اما او قرار است به‌جای بازی در این فیلم، به‌عنوان تهیه‌کننده حضور داشته باشد.

مدتی پیش بود که اسکارلت جوهانسون و دیزنی سرانجام در مورد فیلم Black Widow به توافق رسیدند تا مشکلات خود را کنار بگذارند و همچنین به همکاری خود ادامه دهند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جوهانسون قرار است در یک پروژه جدید مرتبط با مارول همکاری کند، اما قرار نیست ارتباطی به شخصیت بلک ویدو داشته باشد. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مراسم American Cinematheque Award گفت که جوهانسون در حال همکاری برای ساخت یک پروژه بسیار محرمانه و مهم مارول استودیو است.

طبق گفته ددلاین این پروژه ارتباطی به بلک ویدو یا حداقل نسخه ناتاشا رومانوف ندارد. بااین‌حال، فایگی تایید کرد که جوهانسون قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور داشته باشد و قرار نیست به‌عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. فایگی در صحبت‌های خود به ستایش از جوهانسون به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده پرداخت و گفت: «اسکارلت به‌مدت یک دهه استعداد و توانایی بازیگری خود را به دنیای سینمایی مارول آورد. از اینکه او طی این مدت نقش کلیدی در موفقیت این مجموعه را داشته، بسیار سپاسگزارم. همکاری با او یکی از به یاد ماندنی‌ترین و با ارزش‌ترین مشارکت‌های دوران حرفه‌ای و کاری من بوده است.»

کوین فایگی در فرش قرمز فیلم Black Widow مارول

در ماه مهر اعلام شد که دیزنی قرار است بیش از ۴۰ میلیون دلار دیگر به اسکارلت جوهانسون برای حل اختلاف در مورد فیلم Black Widow پرداخت کند. جوهانسون همچنین قرار است در همکاری دوباره با دیزنی در فیلم Tower of Terror به ایفای نقش بپردازد که گفته می‌شود ممکن است تایکا وایتیتی این فیلم را کارگردانی کند. وایتیتی و جوهانسون پیش از این در فیلم JoJo Rabbit همکاری بسیار موفقی را داشتند و جوهانسون برای بازی در این فیلم توانست نامزد دریافت جایزه اسکار شود.

انیمیشن Sing 2، کار بعدی جوهانسون است و او اخیرا در فیلم Asteroid City به کارگردانی وس اندرسون به ایفای نقش پرداخته است. جوهانسون اخیرا برای بازی در فیلم Ghosted با بازی کریس ایوانز با اپل به توافق رسیده است. همچنین او قرار است در فیلم Bride نیز بازی کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده