// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳

نقش آفرینی جونا هیل در فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی

مارتین اسکورسیزی بعد از تمام شدن کار ساخت فیلم Killers of the Flower Moon، سراغ همکاری مجدد با اپل می‌رود تا یک فیلم بیوگرافی متمرکز روی گروه راک Grateful Dead بسازد.

اکنون پروسه‌ی ساخت فیلم Killers of the Flower Moon با همکاری شبکه آنلاین اپل تی‌وی پلاس و شرکت پارامونت به خوبی جلو می‌رود. اما اپل پس از ساخته شدن این اثر سینمایی می‌خواهد یک فیلم دیگر به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مارتین اسکورسیزی بسازد؛ اثری متمرکز روی بند موسیقی راک Grateful Dead و مخصوصا شخص جری گارسیا که شناخته‌شده‌ترین عضو این گروه به شمار می‌آید. جونا هیل که در فیلم کمدی گرگ وال استریت با اسکورسیزی همکاری کرد، به گزارش رسانه‌ی ددلاین قرار است نقش گارسیا را بازی کند. تازه جونا هیل علاوه‌بر هنرنمایی در نقش اصلی، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم بیوگرافی جدید و فعلا بدون نام اسکورسیزی نیز خواهد بود.

اسکات الکساندر و لری کاراشفسکی، نویسندگان سریال Impeachment: American Crime Story به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس‌های اصلی این اثر بیوگرافی گروه Grateful Dead انتخاب شده‌اند. همچنین باید بدانید که ریک یورن، تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم The Wolf of Wall Street هم در این اثر شبکه‌ی آنلاین اپل تی‌وی پلاس نقش خواهد داشت. اپل اجازه‌ی استفاده از آهنگ‌های بند Grateful Dead در فیلم را به‌دست آورده است.

جونا هیل، بازیگر معروف فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی و آثاری همچون گرگ وال استریت

این گروه موسیقی در دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی متولد شد و وقتی جری گارسیا در سال ۱۹۹۵ از دنیا رفت، فعالیت آن به پایان رسید. اسکورسیزی قبلا در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی، یک مستند راجع به Grateful Dead با نام Long Strange Trip ساخته است. اما به‌زودی او با همکاری +Apple TV برای اولین‌بار سراغ کارگردانی یک فیلم داستانی بیوگرافی متمرکز روی جهان موسیقی می‌رود. ددلاین می‌گوید که سال‌ها است اسکورسیزی و جونا هیل به‌دنبال همکاری مجدد با یکدیگر هستند و حالا این فرصت را به‌دست آوردند.

فیلم‌برداری Killers of the Flower Moon با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو و جسی پلمونز به‌تازگی به پایان رسید. فیلم Kitbag ریدلی اسکات با محوریت ناپلئون و نقش‌آفرینی واکین فینیکس، فیلم Emancipation با بازی ویل اسمیت و یک فیلم جدید بدون اسم با نقش‌آفرینی جرج کلونی و برد پیت از آثار دیگری هستند که اپل طی ماه‌های اخیر توانست آن‌ها را مال خود کند. اسکورسیزی حالا قراردادی با اپل امضا کرده است که مطابق آن هر ایده‌ی جدیدی داشته باشد، اول آن را به اپل نشان می‌دهد و فقط اگر شبکه‌ی آنلاین اپل تی‌وی پلاس تمایلی به ساخت اثر نداشت، او می‌تواند سراغ استودیوهای دیگر برای تأمین بودجه برود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده