نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴

علاقه‌ دواین جانسون برای ایفای نقش جیمز باند

دواین جانسون در مصاحبه اخیر خود با مجله Esquire، از علاقه‌ی خود برای بازی در نقش شخصیت جیمز باند در فیلم‌های آینده‌ی مأمور 007 گفته است.

فیلم No Time to Die آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ در نقش جیمز باند است و حالا گمانه‌زنی‌های بسیاری در رابطه با اینکه چه کسی نقش مأمور 007 را در فیلم‌های آینده برعهده خواهد داشت، مطرح شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دواین جانسون مشهور به راک با اشاره به اینکه پدربزرگ او در گذشته نقش یکی از شخصیت‌های منفی فیلم‌های باند را بازی کرده، از علاقه‌ی خود برای ایفای نقش جیمز باند گفته است.

راک در مصاحبه با مجله Esquire در اینباره می‌گوید: «پدر بزرگ من در فیلم You Only Live Twice و در مقابل شان کانری نقش یکی از شخصیت‌های منفی فیلم‌های باند را بازی می‌کرد و این برای من خیلی خیلی جذاب بود. من هم دوست دارم پا جای پای او بگذارم و جیمز باند بعدی باشم. البته من نمی‌خواهم شخصیت منفی را بازی کنم، باید خود باند باشد.»

همان‌طور که این بازیگر ۴۹ ساله به آن اشاره می‌کند، پیتر فنین میویا، پدر بزرگ راک در سال ۱۹۶۷ و در فیلم You Only Live Twice نقش یکی از مأموران SPECTRE را برعهده دارد و با یک شمشیر به‌صورت تن‌به‌تن با جیمز باند (شان کانری) مبارزه می‌کند. حالا راک هم به‌دنبال امتحان کردن شانس خود است. اگرچه توانایی‌های او توانایی خوبی برای بازی در آثار اکشن دارد، اما ممکن است به‌دلیل اینکه هیچوقت یک بازیگر آمریکایی نقش جیمز باند را بازی نکرده، در این انتخاب کنار گذاشته شود.

باربارا براکلی، تهیه‌کننده سری جیمز باند در سال ۲۰۲۰ گفته بود که تمایل دارد کاراکترهای زن بیشتری در دنیای 007 ایجاد کند، اما تا زمانی‌که او کنترل کارها را در دست دارد، جیمز باند همیشه یک مرد باقی خواهد ماند. اظهارات براکلی بعد از گفته‌های پیرس برازنان، بازیگر نقش جیمز باند در چهار فیلم از سری 007 مطرح شده بود که گفته بود وقت آن رسیده که یک زن نقش باند را بازی کند.

راک و جیمز باند

البته جانسون در آستانه‌ی ورود به یک مجموعه بزرگ دیگر است. او قرار است در فیلم Black Adam که اولین تصاویر آن در جریان رویداد DC FanDome نمایش داده شد، نقش بلک ادم را بازی کند. همچنین شاید جالب است بدانید که پیرس برازنان، بازیگر سابق جیمز باند نیز در این فیلم نقش شخصیت دکتر فیت را بازی می‌کند. راک با اشاره به اتمام روند فیلم‌برداری بلک ادام می‌گوید:

«فیلم‌برداری فیلم Black Adam به پایان رسیده و چه ماجراجویی باورنکردنی بود. این کار چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روانی سخت‌ترین تجربه من در طول دوران حرفه‌ای من بود و تک تک ثانیه‌های آن ارزش این تلاش را داشت. یک تشکر بی‌پایان هم از بازیگران، کارگردان و بیش از ۱۰۰۰ عضو دخیل در این پروژه دارم و باید بگم که سلسله مراتب قدرت در دنیای DC در حال تغییر است.»

Black Adam در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۳۱ تیر ۱۴۰۱) اکران می‌شود اما در این فاصله می‌توانید فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون درکنار رایان رینولدز و گل گدوت را تماشا کنید. فیلمی که به‌گفته نتفلیکس بزرگ‌ترین شروع یک اثر در هفته‌ی اول عملکرد خود در میان تمام آثار این سرویس استریم را تجربه کرده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamesradar.
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده