نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۶

اختلاف نظر پتی جنکینز با لوکاس‌فیلم دلیل احتمالی تاخیر فیلم جدید جنگ ستارگان

طبق گفته نویسنده سابق هالیوودریپورتر، اختلاف نظر پتی جنکینز با لوکاس‌فیلم دلیل عقب افتادن تولید و اکران فیلم Star Wars: Rogue Squadron بوده است.

آذر سال گذشته بود که والت دیزنی و لوکاس فیلم ساخت فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان با نام Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز، کارگردان دو قسمت فیلم Wonder Woman را تایید و اعلام کردند. اما مدتی پیش متوجه شدیم که زمان تولید و اکران فیلم به علت مشکلات برنامه جنکینز عقب افتاده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است دلایل بیشتری باعث دلیل عقب افتادن زمان تولید و اکران فیلم جدید Star Wars شده باشد.

لوگو رسمی فیلم Star Wars: Rogue Squadron / جنگ ستارگان: اسکادران روگ

طبق خبری که ComicBook منتشر کرده، مت بلونی، ادیتور و نویسنده سابق هالیوودریپورتر می‌گوید که از منابع خود شنیده است که مشکلات و اختلاف نظر بین کارگردان فیلم و استودیو دلیل عقب افتادن تولید و اکران فیلم Star Wars: Rogue Squadron بوده است. طبق گفته بلونی، در حال حاضر توافقی بین جنکینز و مدیران لوکاس‌فیلم بر سر فیلمنامه فیلم حاصل نشده است. او همچنین می‌گوید که این مشکل مشترک بین فیلمسازان برجسته و دنیای جنگ ستارگان است و ادعا می‌کند که لوکاس‌فیلم دارای مدیریت ذره‌بینی و بررسی قدم به قدم فیلمنامه و داستان فیلم است.

بلونی به‌عنوان مثال به سه‌گانه جدید فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی دیوید بنیاف و دی‌بی وایس، سازندگان سریال Game of Thrones اشاره می‌کند که در ادامه این پروژه لغو شد. همچنین لوکاس‌فیلم در حال ساخت سه‌گانه دیگری از دنیای Star Wars به کارگردانی رایان جانسون، کارگردان The Last Jedi است و با اینکه جانسون ادعا می‌کند این پروژه همچنان در دست ساخت و زنده است، اما بلونی می‌گوید این پروژه لغو و کاملا کنار گذاشته شده است.

پتی جنکینز به همراه دوربین و در حال خندیدن

بلونی همچنین اضافه کرد که جنکینز پروژه‌های دیگری نیز در اختیار دارد که مهم‌ترین آن فیلم Wonder Woman 3 است که آزادی عمل زیادی در آن دارد. متیو رابینسون وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: Rogue Squadron را بر عهده دارد. بااین‌‌حال، در حال حاضر وضعیف این فیلم روشن نیست و باید دید این گزارش چقدر می‌تواند درست باشد. فیلم Star Wars: Rogue Squadron برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده بود و باید دید فیلم دیگری از دنیای جنگ ستارگان جای آن را خواهد گرفت یا به‌طور کامل از جدول اکران فیلم‌های آینده دیزنی حذف خواهد شد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده