نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳

ساخت انیمیشن جدید X-Men تا مرد عنکبوتی و سریال های بیشتر از دنیای مارول

مارول استودیو در رویداد روز دیزنی پلاس از ساخت تعداد زیادی سریال و انیمیشن پرده برداشته که مهمترین آن احیای انیمیشن X-Men است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو از ساخت تعداد زیادی سریال و انیمیشن خبر داده است. در رویداد روز دیزنی پلاس، مارول استودیو ساخت انیمیشن X-Men را تایید کرد. این انیمیشن در بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ پخش شد و محبوبیت زیادی بین طرفداران دارد. انیمیشن جدید ایکس من قرار است X-Men ’97 نام داشته باشد و بو دِمایو، نویسنده سریال The Witcher و انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf به‌عنوان شورانر و نویسنده اصلی در انیمیشن X-Men ’97 حضور خواهد داشت. همچنین در این انیمیشن شاهد بازگشت صداپیشگان انیمیشن اصلی تا حضور صداپیشگان جدید خواهیم بود.

علاوه‌بر انیمیشن جدید X-Men، ساخت انیمیشن جدید مرد عنکبوتی با نام Spider-Man: Freshman Year و همچنین انیمیشن Marvel Zombies نیز تایید و اعلام شده است. جف ترامل به‌عنوان نویسنده اصلی در انیمیشن Spider-Man: Freshman Year حضور دارد که طبق توصیف منتشر شده، در این انیمیشن قرار است شاهد مسیر تبدیل شدن پیتر پارکر به اسپایدرمن باشیم که ظاهرا قرار است شباهت زیادی به کمیک آن داشته باشد. ظاهرا اتفاقات این انیمیشن قرار است پیش از اتفاقات فیلم Captain America: Civil War رخ دهد.

لوگوهای سریال های آینده مارول برای دیزنی پلاس

برایان اندروز نیز برای ساخت انیمیشن Marvel Zombies بازگشته است. تمرکز این سریال انیمیشنی قرار است روی نسل جدیدی از ابرقهرمانان باشد که باید با زامبی‌ها مبارزه کنند. گفته می‌شود که انیمیشن زامبی‌های مارول قرار است با الهام از کمیک The Walking Dead ساخته شود. مارول همچنین بار دیگر ساخت فصل دوم انیمیشن What If را تایید کرد که برایان اندروز و ای‌سی بردلی برای ساخت آن باز خواهند گشت.

همچنین مارول اعلام کرد که سریال I Am Groot قرار است یک سریال انیمیشنی باشد. درکنار آن، مارول ساخت سریال Echo را که اسپین‌آف سریال Hawkeye است، رسما تایید کرد که آلاکوا کاکس برای بازی در نقش مایا لوپز در این سریال باز خواهد گشت. همچنین ساخت سریال Agatha: House of Harkness با بازی کاترین هان در نقش آگاتا هارکنس تایید شد. این سریال نیز درواقع اسپین‌آف سریال WandaVision است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده