نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰

مشخص شدن زمان حدودی پخش دو سریال Ms. Marvel و اسپین‌آف جنگ ستارگان

دیزنی به‌صورت رسمی زمان حدودی پخش سریال Ms. Marvel از دنیای سینمایی مارول و سریال Andor از دنیای جنگ ستارگان را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان حدودی پخش سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول و دنیای جنگ ستارگان مشخص شده است. در جریان کنفرانس تلفنی با سرمایه‌گذاران، کریستین مک‌کارتی از دیزنی تایید کرد که سریال Ms. Marvel از دنیای سینمایی مارول و همچنین سریال Andor از دنیای جنگ ستارگان که اسپین‌آف و پیش درآمد فیلم Rogue One: A Star Wars Story است، در سه‌ماهه چهارم مالی دیزنی در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.

البته سه‌ماهه مالی دیزنی با سه‌ماهه یک سال میلادی تفاوت دارد و منظور دیزنی پاییز ۲۰۲۲ نبوده و درواقع منظور آن‌ها بازه زمانی اول ژوئیه تا پایان ماه سپتامبر (اوایل تیر تا اوایل مهر) بوده است که این موضوع باعث سردرگمی طرفداران شده بود. اگرچه سریال Ms. Marvel در ابتدا قرار بود اواخر سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش شود، اما باتوجه‌به تأخیر فیلم The Marvels تا اوایل سال ۲۰۲۳، این تغییر برنامه می‌تواند منطقی باشد و ممکن است مارول در نظر داشته باشد این سریال را کمی نزدیک به اکران فیلم مارولز پخش کند.

لوگو رسمی سریال Andor از دنیای جنگ ستارگان

ازطرفی می‌دانستیم که سریال Andor قرار است در طول سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود. دیگو لونا در نقش کاسین آندور، آدریا آرجونا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، استلان اسکاشگورد، دنیس گاف، کایل سالر، فارست ویتاکر در نقش ساو گرگرا، فیونا شاو و رابرت امس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Andor حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تونی گیلروی به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Andor حضور دارد و توبی هاینس، کارگردان سریال Sherlock وظیفه کارگردانی حداقل سه قسمت از سریال Rogue One را بر عهده داشته است.

علاوه‌بر هاینس، بن کارون و سوزانا وایت نیز به‌عنوان کارگردان در سریال جدید جنگ ستارگان حضور داشته‌اند. شرمین عبید چنائی، میرا منون، عادل ال عربی و بلال فلاح وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال میس مارول را بر عهده داشته‌اند. بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور دارد. ایمان ولانی، آرامیس نایت، ساغر شیخ، ریش شاه، زنوبیا شروف، موهان کاپور، مت لینتز، یاسمن فلچر، لیث ناکی، آذر اوسمان، تراوینا اسپرینگر، لورل مارسدن و نیمرا بوچا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ms. Marvel حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده