نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷

پیوستن بازیگر انیمیشن What If به فیلم Black Panther 2

لیک بل، صداپیشه شخصیت بلک ویدو در انیمیشن What If، برای بازی در نقش نامشخصی به جمع بازیگران فیلم Black Panther: Wakanda Forever اضافه شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است به‌زودی به‌صورت کامل تعطیل شود و تا شروع سال ۲۰۲۲ و بهبودی کامل لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری از سر گرفته نخواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Black Panther 2 اضافه شده است. طبق تصاویر منتشر شده از پشت صحنه تولید دنباله فیلم Black Panther، لیک بل به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و در یک تصویر به خوبی قابل مشاهده است:

لیک بل برای بازی در نقشی مرموز در پشت صحنه فیلم Black Panther: Wakanda Forever

یک شخصیت مرموز در پشت صحنه فیلم Black Panther: Wakanda Forever

بخشی از هلیکوپتر در پشت صحنه فیلم Black Panther: Wakanda Forever

لیک بل اخیرا صداپیشگی شخصیت بلک ویدو در انیمیشن What If را بر عهده داشته است که مشخصا قرار نیست برای نقش بلک ویدو در فیلم Black Panther: Wakanda Forever بازگردد. در هر حال فعلا مشخص نیست بل نقش چه شخصیتی را در این فیلم ابرقهرمانی بر عهده دارد. لیک بل پیش از این سابقه صداپیشگی شخصیت پویزن آیوی در انیمیشن Harley Quinn را نیز بر عهده داشته است. همچنین شاهد حضور لیک بل در انیمیشن‌های سینمایی مثل انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse و انیمیشن The Secret Life of Pets 2 نیز بوده‌ایم.

علاوه‌بر صداپیشگی، لیک بل در آثاری چون فیلم No Escape، فیلم In a World (کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم را نیز بر عهده داشته)، فیلم Home Again، فیلم I Do... Until I Don't (کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم را نیز بر عهده داشته)، فیلم It's Complicated و فیلم Shot Caller نیز نقش‌آفرینی کرده است. در هر حال بسیاری اعتقاد دارند که این می‌تواند فرصت خوبی برای دیده شدن لیک بل در آثار لایو اکشن نیز باشد. 

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever بازگشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده