نویسنده: شعیب شاهدی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

لغو شدن رسمی پیش‌درآمد سریال The 100

بالاخره بعد از مدت طولانی، شبکه CW رسما پیش‌درآمد سریال The 100 را کنار گذاشت. ولی امکان دارد جیسون راتنبرگ با همکاری یک شرکت دیگر آن را بسازد.

سریال The 100 محصولی از شبکه CW است که توانست توجه تعداد زیادی از تماشگران را به‌خود جلب کند. حالا فهمیدیم که فعلا برنامه‌ای برای ساخت سریال فرعی آن وجود ندارد. در فصل هفتم و آخر The 100 شاهد زمینه‌چینی برای سریال اسپین-آف بودیم که می‌توانست به‌عنوان یک پیش‌درآمد، جهان مجموعه را بهتر به همه معرفی کند. سپس در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ (مهر ۱۳۹۸) پیشنهاد ساخت سریال پیش‌درآمد The 100 مورد تایید قرار گرفت. ولی برخلاف آن‌چه که انتظار می‌رفت در ماه سال ۲۰۲۰ پروژه آماده نبود و فرایند ساخت آن کلید نخورد.

طبق گزارش رسانه DEADLINE این پیش‌درآمد که بارها مورد بحث قرار گرفت، قرار بود پروژه‌ای مشترک بین CW و شبکه آنلاین HBO Max باشد. ولی رسما اعلام شد که دیگر این دو برنامه‌ای برای ساخت سریال ندارند و پروژه لغو شده است. در آخرین خبری که در ماه می امسال از این پیش‌درآمد داشتیم، صحبت‌های مارک پدویتز (رئیس CW) باعث امیدواری طرفداران شده بود: «هنوز صحبت‌ها و مذاکرات پیرامون سریال ادامه دارند. به‌هیچ‌وجه پرونده‌ی آن بسته نشده است.»

البته هنوز احتمال دارد جیسون راتنبرگ، شورانر و سازنده‌ی سریال The 100 و بخش آثار تلویزیونی شرکت برادران وارنر تصمیم بگیرند این پروژه را با همکاری یک شبکه‌ی دیگر بسازند؛ اتفاقی که برای برخی از دیگر پروژه‌های لغو‌شده‌ی شبکه CW رخ داده است. داستان این سریال فرعی ۹۷ سال قبل از زمان وقوع اتفاقات سریال The 100 روایت می‌شود و نابودی جهان به واسطه‌ی یک آخرالزمان اتمی را به تصویر می‌کشد؛ زمانی‌که تقریبا تمام انسان‌های ساکن کره‌ی زمین از بین می‌روند. حالا عده‌ای از بازماندگان به‌دنبال زنده ماندن در این شرایط خطرناک هستند و باید با چالش‌های زیادی رو‌به‌رو شوند تا بتوانند جامعه‌ای پایدار و ایمن داشته باشند.


منبع DEADLINE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده