نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۶

تعطیلی تولید فیلم Black Panther 2 تا زمان بهبود وضعیت بازیگر اصلی

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever تا زمان بهبودی و درمان کامل لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری متوقف شده است.

از تیر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا آغاز شد و پس از آن در شهر بوستون ادامه پیدا کرد. در اوایل شهریور امسال بود که لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther 2 در بوستون دچار مصدومیت و سپس در بیمارستان بستری شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا مصدومیت این بازیگر کاملا درمان نشده و تولید دنباله فیلم Black Panther متوقف شده است.

منابع نزدیک به هالیوودریپورتر گفته‌اند که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever به علت مصدومیت لتیشیا رایت به‌زودی کاملا تعطیل خواهد شد و تا اوایل ۲۰۲۲ از سر گرفته نمی‌شود. بااین‌حال، مصدومیت رایت قرار نیست روی تاریخ اکران جدید فیلم Black Panther 2 تاثیری داشته باشد. گفته می‌شود که رایت پس از مصدومیت برای درمان محل تولید فیلم را ترک و به خانه‌اش در لندن بازگشت و از آن زمان مراحل فیلم‌برداری فیلم بلک پنتر 2 بدون حضور او انجام شده است.

شوری با بازی لتیشیا رایت در حال صحبت با بروس بنر در فیلم Avengers Infinity War

پس از مرگ چادویک بوزمن، گفته می‌شود که رایت قرار است نقش اصلی فیلم Black Panther 2 را بر عهده داشته باشد. بیشتر مراحل فیلم‌برداری فیلم Black Panther: Wakanda Forever طی دو ماه گذشته در آتلانتا انجام شده و تیم تولید تلاش کرده تا تمرکزش بیشتر روی صحنه‌هایی باشد که نیازی به حضور رایت در آن نباشد. حالا گفته می‌شود که مراحل فیلم‌برداری فیلم قرار است از هفته شکرگزاری تعطیل شود تا از اوایل سال ۲۰۲۲ با حضور خود رایت از سر گرفته شود.

یکی از نمایندگان رایت به THR گفت که لتیشیا پس از مصدومیتش در پشت صحنه تولید فیلم Black Panther 2، از ماه سپتامبر (شهریور) در لندن به سر می‌برد و در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش است و او مشتاقانه منتظر بازگشت به سر صحنه تولید از اوایل سال ۲۰۲۲ است. فیلم Black Panther در سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین فیلم بلک پنتر موفق شد نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار شود و ۳ جایزه اسکار در بخش بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس و بهترین طراحی صحنه دریافت کند.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever بازگشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده