نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷

پایان نوشتن فیلمنامه های فصل اول انیمیشن Devil May Cry نتفلیکس

تهیه‌کننده انیمیشن Devil May Cry در مصاحبه اخیر خود اطلاعات جدیدی از این سریال انیمیشنی شبکه نتفلیکس به اشتراک گذاشته است.

آبان ۹۷ بود که آدای شانکار، تهیه‌کننده سریال Castlevania از ساخت سریالی انیمیشنی براساس مجموعه بازی Devil May Cry خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از انیمیشن سریالی دویل می کرای منتشر شده است. آدای شانکار، تهیه‌کننده سریال Devil May Cry در مصاحبه با IGN Japan تایید کرد که نوشتن تمامی فیلمنامه‌های فصل اول انیمیشن دویل می کرای به پایان رسیده است و همچنین فاش کرد که آن‌ها هم‌اکنون برای ساخت چندین فصل برنامه و آرک داستانی در اختیار دارند.

شانکار در ادامه به ستایش فیلمنامه‌ها پرداخت و از هیجانش در مورد سریال گفت. شانکار گفت که همکاری با کپکام در ساخت انیمیشن Devil May Cry مثل یک رویا بوده است. شانکار گفت که تمامی اعضای تیم کپکام از تیم مدیریت گرفته تا تیم سازنده رفتار بسیار خوبی با او و تیم انیمیشن دویل می کرای داشته‌اند. فیلمنامه‌های سریال Devil May Cry در همکاری با الکس لارسن، نویسنده انیمه Yasuke و سریال Bodied نوشته شده است و فصل اول نیز دارای ۸ قسمت خواهد بود. اما سریال قرار نیست با رفتن دانته به سمت غروب آفتاب به پایان برسد.

در عوض پایان فصل اول انیمیشن Devil May Cry قرار است باعث شروع تعداد نامشخصی آرک داستانی شود که در چندین فصل تولید و منتشر خواهند شد. شانکار همچنین تایید کرد که علاوه‌بر دانته، در فصل اول سریال دویل می کرای قرار است شاهد حضور دیگر شخصیت‌های محبوب دنیای DMC مثل لیدی و ورجیل نیز باشیم. او همچنین به شوخی گفت که کریس پرت قرار نیست صداپیشگی هیچ یک از شخصیت‌ها را بر عهده داشته باشد که درواقع اشاره‌ای به صداپیشگی پرت در نقش ماریو و گارفیلد داشته است.

انیمیشن Devil May Cry برای شبکه نتفلیکس در دست ساخت است و قابل انتظار است در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این سریال انیمیشنی منتشر شود. همچنین شانکار تهیه‌کنندگی انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix را بر عهده دارد که براساس بازی فارکرای در دست ساخت است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده