نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳

پیوستن بازیگر Old به فیلم جدید و اختصاصی ایام هالووین مارول

مارول در حال ساخت فیلمی ویژه برای ایام هالووین و پخش از دیزنی پلاس است و به‌تازگی بازیگر نقش اصلی این فیلم را استخدام کرده است.

شهریور امسال بود که مشخص شد مارول استودیو در حال ساخت فیلم تلویزیونی مناسبتی دیگری برای دیزنی پلاس است که اینبار این فیلم قرار است برای ایام هالووین تولید شود. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر اصلی این فیلم مشخص شده است. طبق خبری که The Wrap منتشر کرده، گائل گارسیا برنال، بازیگر فیلم Old، سریال Mozart in the Jungle و صداپیشه انیمیشن Coco به فیلم هالووینی مارول اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش، داستان یا حتی نام این فیلم ویژه در دسترس نیست.

گارئل گارسیا برنال در فیلم Old

بااین‌حال، گفته می‌شود که این فیلم احتمالا براساس کمیک Werewolf by Night تولید خواهد شد و برنال نیز نقش شخصیت گرگینه در شب را بازی خواهد کرد. در دنیای کمیک مارول دو شخصیت گرگینه در شب وجود دارد. جک راسل اولین گرگینه دنیای مارول بود که برای اولین‌بار در اوایل دهه ۷۰ میلادی و در کمیک Marvel Spotlight معرفی شد. همچنین اخیرا نسخه دیگری از شخصیت گرگینه در شب معرفی شده که جیک گومز نام دارد که برداشت جدیدی از این شخصیت بود. او یک نوجوان مکزیکی و سرخپوست از قبیله هوپی است.

مشخص نیست که این فیلم هالووینی از دنیای سینمایی مارول براساس کدام نسخه این شخصیت ساخته خواهد شد، اما می‌تواند ترکیبی از این دو شخصیت باشد که درنهایت یک شخصیت کاملا جدید را شاهد باشیم. ایده ساخت یک فیلم هالووینی در دنیای سینمایی مارول می‌تواند جالب باشد و شخصیت گرگینه در شب نیز بدون شک بهترین انتخاب ممکن است. این در حالی است که شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور گرگینه در شب در سریال Moon Knight نیز شنیده می‌شود.

همچنین برخی اعتقاد دارند که این فیلم می‌تواند با فیلم Blade نیز در ارتباط باشد که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار نیست زودتر تابستان سال آینده آغاز شود. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم هالووینی مارول از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود. فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special، اولین فیلم مناسبتی مارول است که به کارگردانی جیمز گان برای ایام کریسمس تولید خواهد شد. این فیلم قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده