// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۳

سریال Hanna در فصل سوم به پایان می‌رسد

دیوید فار، شورانر سریال Hanna شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو گفت که از همان ابتدا می‌دانست چگونه باید قصه‌ی آن را به پایان برساند و فصل سوم، پایان‌بندی داستان را تقدیم مخاطب‌ها می‌کند.

فصل اول سریال Hanna با ۸ قسمت در سال ۲۰۱۹ میلادی پخش شد و فصل دوم با هشت قسمت در سال ۲۰۲۰ میلادی از راه رسید. حالا در زمانی‌که تنها چند روز تا پخش فصل سوم و ۶ قسمتی سریال Hanna باقی مانده است، به‌صورت رسمی متوجه شدیم که این ۶ اپیزود قرار است داستان آن را به پایان برسانند. دیوید فار از ابتدا می‌دانست که سریال هانا را چگونه تمام می‌کند.

همه‌ی قسمت‌های سومین و آخرین فصل سریال Hanna در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) از شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو پخش می‌شوند. این سریال محصول مشترک آمازون و شرکت NBCUniversal بود. منبع اقتباس آن هم فیلم Hanna، محصول سال ۲۰۱۱ میلادی به کارگردانی جو رایت است. با اینکه سیرشا رونان و کیت بلانشت جزو بازیگرهای آن فیلم بودند، حالا سریال Hanna به مراتب شناخته‌شده‌تر از اثر نام‌برده به نظر می‌رسد. دیوید فار، خالق نسخه‌ی تلویزیونی هانا در حقیقت یکی از نویسندگان فیلم Hanna بود.

فصل سوم سریال هانا شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو و دختر مسلح در محیط جنگلی

درموت مالرونی، آنیه رز دیلی، جیانا کیل و ری لیاتا از جمله بازیگرهایی هستند که در فصل سوم و آخر به سریال Hanna اضافه می‌شوند. این اثر داستان یک دختر جوان با قابلیت‌های ویژه را روایت می‌کند که قصد گریختن از یک سازمان دولتی پلید به اسم Utrax را دارد. او همزمان با فرار، مشغول تلاش برای شناختن خود است. افرادی که دو فصل نخست را دیده‌اند، اکنون می‌دانند که در فصل سوم کدام شخصیت به همراه یک شخصیت دیگر قصد انجام مأموریت به‌خصوص را دارد. ازمی کرید-مایلز در نقش اصلی و میریل انوس در نقش ماریسا ویگلر از جمله بازیگرهای سریال هانا هستند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده