نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۸

پیوستن بازیگر Lost به سریال Avatar: The Last Airbender نتفلیکس

نتفلیکس اعلام کرد که دنیل دای کیم، بازیگر سریال Lost قرار است نقش ارباب آتش اوزای را در سریال Avatar: The Last Airbender بازی کند.

نتفلیکس در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمیشن Avatar: The Last Airbender است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش ارباب آتش در این سریال مشخص شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دنیل دای کیم، بازیگر سریال Lost قرار است نقش اوزای (Ozai) را در سریال Avatar: The Last Airbender بازی کند. اوزای رهبر ملت آتش و پدر زوکو (Zuko) و آزولا (Azula) است. نتفلیکس در توصیف شخصیت اوزای گفت که او از همه به‌خصوص شاهزاده زوکو می‌خواهد که خود را به استانداردهای بسیار سخت‌گیرانه‌ی او برسانند.

دانیل دای کیم

اوزای مشغول تلاش برای تسخیر تمامی ملت‌های جهان Airbender و متحد کردن همه‌ی آن‌ها است. او اعتقاد دارد که سرنوشت وی این است که جنگی را که اجدادش آغاز کرده‌اند، به پایان برساند. کیم در گذشته صداپیشگی شخصیت ژنرال فانگ را در یک قسمت از انیمیشن اصلی و همچنین بازی Avatar: The Last Airbender - The Burning Earth بر عهده داشت. علاوه‌براین، کیم صداپیشگه‌ی شخصیت هیروشی ساتو در انیمیشن The Legend of Korra بود.

علاوه‌بر سریال لاست، دانیل دای کیم در آثار دیگری چون سریال Hawaii Five-0، سریال 24، فیلم Spider-Man 2، فیلم Hulk، فیلم The Divergent Series: Insurgent، فیلم Allegiant، فیلم Hellboy، سریال She-Ra and the Princesses of Power، انیمیشن Raya and the Last Dragon و فیلم Stowaway نیز حضور داشته است. همچنین کیم برای صداپیشگی شخصیت جانی گت در بازی‌های Saints Row نیز شناخته می‌شود.

نتفلیکس پیش از این فهرست اولیه بازیگران سریال Avatar: The Last Airbender را اعلام کرده بود که براساس آن، گوردون کورمیر در نقش آنگ، کیاوینتیو در نقش کاتارا، ایان اوسلی در نقش سوکا و دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو، چهار بازیگری هستند که نتفلیکس حضور آن‌ها در این سریال لایو اکشن تایید و اعلام کرده است. آلبرت کیم با سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی در سریال Nikita و سریال Sleepy Hollow، به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در تیم ساخت سریال Avatar: The Last Airbender حضور خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده