// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶

گل گدوت در فیلم سفیدبرفی تبدیل به ملکه پلید خواهد شد

گل گدوت، بازیگر نقش واندر وومن و فیلم Red Notice به احتمال زیاد در لایواکشن جدید «سفیدبرفی» نقش ملکه‌ی بدجنس را بازی می‌کند.

رسانه‌ی ورایتی گزارش داد که گل گدوت در فاز نهایی مذاکرات با دیزنی برای تبدیل شدن به ملکه‌ی پلید در فیلم Snow White جدید است. در این نسخه‌ی لایواکشن تازه از «سفید برفی» شاهد نقش‌آفرینی ریچل زگلر، بازیگر فیلم West Side Story در نقش اصلی خواهیم بود. او ۲۰ سال سن دارد و گل گدوت با ۳۶ سال سن مقابل وی قرار می‌گیرد.

در داستان آشنای سفید برفی که تا به امروز چندین و چند فیلم و سریال لایواکشن و انیمیشنی از روی آن ساخته شده‌اند، ملکه بدجنس یک سیب سمی را به دختری زیبارو می‌دهد. زیرا ملکه به سفید برفی حسادت می‌کند. مارک وب، کارگردان دو فیلم The Amazing Spider-Man و فیلم رمانتیک 500Days of Summer به‌عنوان کارگردان این فیلم سفید برفی جدید انتخاب شد.

بنج پاسک و جاستین پل که برنده‌ی اسکار هستند، آهنگ‌های فیلم سفید برفی را می‌نویسند. ورایتی انتظار دارد که فیلم‌برداری در سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شود. فیلم The Little Mermaid، فیلم Pinocchio و Lilo & Stitch از جمله لایواکشن‌های جدید دیگری هستند که دیزنی مشغول ساخت آن‌ها شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده