نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷

علاقه کارگردان فیلم جدید رزیدنت ایول به ساخت اقتباس Resident Evil 4

یوهانس رابرتز، کارگردان فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City گفت که دوست دارد بازی Resident Evil 4 را تبدیل به فیلم سینمایی کند.

فیلم جدید Resident Evil: Welcome to Raccoon City که براساس مجموعه بازی محبوب ترسناک رزیدنت ایول تولید شده، در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) اکران می‌شود. یوهانس رابرتز، کارگردان این اثر در گفتگوی اخیر خود با مجله SFX اظهار داشت که از طرفداران پروپاقرص Resident Evil 4 است و شدیدا دوست دارد که در فیلم بعدی Resident Evil سراغ اقتباس این بازی برود. RE4، چهارمین قسمت اصلی از سری بازی‌های رزیدنت ایول است که با محوریت شخصیت لئون اس. کندی به سفر پرخطر او برای نجات دختر رئیس جمهور می‌پردازد.

رابرتز می‌گوید: «من عاشق قسمت چهارم هستم. خیلی علاقه‌مندم که این بازی بخشی از فیلم بعدی این مجموعه باشد. پیچیدگی‌ها و جزئیات جالب و بسیار ریزی را در فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City قرار دادیم. اما گسترش این جهان با فیلم‌های بعدی همچنان می‌تواند فوق‌العاده شگفت انگیز باشد.

هنوز شخصیت‌هایی وجود دارند که ما در این قسمت از آن‌ها استفاده نکردیم و دوست داریم تا در فیلم بعدی حضور داشته باشند. تازه در بازی‌های Resident Evil 7 و Village جوانب متفاوتی از داستان‌های رزیدنت ایول وجود دارند که به مراتب تاریک‌تر و ترسناک‌تر هستند. بسیار خوب می‌شود که به این طرف قضایا هم نگاهی داشته باشیم. قطعا صحبت‌هایی در این‌باره (بازی یا بازی‌های منبع الهام فیلم بعدی) انجام شده‌اند. ما با کریس، کلر، وسکر و لئون شخصیت‌های ماندگاری را خلق کردیم و امیدوارم فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City آغازکننده‌ی یک فصل کاملا جدید [برای فیلم‌های رزیدنت ایول] باشد».

پوشتر فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City

فیلم‌نامه‌ی Resident Evil: Welcome to Raccoon City از بازی Resident Evil و بازی Resident Evil 2 الهام گرفته است و وقایع داستان آن در یک شب از ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی رخ می‌دهند. فیلم سینمایی «رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید» قرار است به اولین روزهای هجوم زامبی‌ها بپردازد؛ زمانی‌که راکون سیتی به خاطر کارهای شرکت Umbrella اکنون به یک شهر در حال مرگ تبدیل شده است. گروه کوچکی از بازماندگان باید با یکدیگر برای کشف حقیقت پشت کارهای آمبرلا و همچنین زنده ماندن در یک شب تاریک همکاری کنند. این فیلم لایواکشن جدید هیچ ربطی به فیلم‌های Resident Evil قبلی ندارد.

کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، اون جوگیا در نقش لیان کندی، هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین، رابی امل در نقش کریس ردفیلد، تام هاپر در نقش آلبرت وسکر، نیل مک‌دونا در نقش ویلیام برکین و دانل لوگ در نقش رئیس پلیس برایان آیرونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. رابرتز، نویسنده و کارگردان فیلم 47Meters Down، وظایف کارگردانی اثر و نوشتن فیلمنامه‌ی آن را را بر عهده داشته است.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده