نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹

شایعه: ساخت انیمیشن جدید جنگ ستارگان با محوریت شخصیت شرور دارث ماول

گفته می‌شود که لوکاس‌فیلم در حال ساخت یک سریال انیمیشنی جدید جنگ ستارگان براساس شخصیت دارث ماول است و همچنین اطلاعاتی نیز منتشر شده است.

شخصیت دارث ماول برای اولین‌بار در فیلم Star Wars: The Phantom Menace معرفی شد و با اینکه سرنوشت شومی داشت، اما در انیمیشن Star Wars: The Clone Wars بازگشت و خیلی زود به یکی از شخصیت‌های مهم و محبوب این سریال انیمیشنی تبدیل شد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا لوکاس فیلم به‌دنبال ساخت یک سریال انیمیشنی جدید از دنیای جنگ ستارگان است. طبق خبری که Cinelinx منتشر کرده، این سریال انیمیشنی براساس شخصیت دارث ماول در دست ساخت است و اتفاقات آن پیش از حوادث فیلم Solo: A Star Wars Story جریان خواهد داشت.

این انیمیشن سریالی از دنیای Star Wars قرار است داستان ماول را دنبال کند که رهبر گروه Crimson Dawn شده است. انتظار می‌رود ساموئل ویتور برای صداپیشگی شخصیت دارث ماول و پل بتانی برای صداپیشگی شخصیت درایدن واس در این انیمشین جدید از دنیای جنگ ستارگان بازگردند. همچنین قابل انتظار است انیمیشن Darth Maul برای پخش از دیزنی پلاس تولید شود. شخصیت دارث ماول یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان است و خیلی عجیب نیست که دیزنی و لوکاس‌فیلم به‌دنبال ساخت اثری با محوریت این شخصیت باشند.

شخصیت دارث ماول سرانجام در انیمیشن Star Wars Rebels با اوبی وان کنوبی مواجه شد و این پایانی برای او بود. بااین‌حال، حضور کوتاه ماول در فیلم Solo: A Star Wars Story باعث شد تا متوجه شویم هنوز داستان‌های زیادی از این شخصیت وجود دارد که گفته نشده است. البته شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور دارث ماول در سریال اوبی وان کنوبی نیز شنیده می‌شود که فعلا منبع رسمی آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

سریال The Book of Boba Fett، سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان است که پخش سریال بوبا فت قرار است از روز چهارشنبه، ۲۹ دسامبر (۸ دی) از دیزنی پلاس آغاز شود. همچنین انیمیشن Star Wars: The Bad Batch دیگر سریال انیمیشنی دنیای Star Wars برای Disney Plus است که برای فصل دوم تمدید شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده