نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۴

احتمال کارگردانی فیلم لایو اکشن جدید دیزنی توسط تایکا وایتیتی

فیلم Tower of Terror با بازی اسکارلت جوهانسون در دست ساخت است و حالا گفته می‌شود که تایکا وایتیتی ممکن است فیلم لایو اکشن جدید دیزنی را کارگردانی کند.

والت دیزنی در حال ساخت اقتباسی از پارک تفریحی Tower of Terror است و اسکارلت جوهانسون به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است کارگردان این فیلم لایو اکشن مشخص شده باشد. The DisInsider مدعی شده که تایکا وایتیتی، کارگردان آثاری چون فیلم JoJo Rabbit، فیلم Thor: Ragnarok، فیلم What We Do In The Shadows و فیلم Hunt for the Wilderpeople قرار است فیلم Tower of Terror را کارگردانی کند.

اگرچه هنوز منبع رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند، اما DisInsider پیش از این نیز سابقه خوبی در افشا اطلاعات فیلم‌های دیزنی داشته است. جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Tower of Terror را بر عهده دارد و جوهانسون پس از حل اختلافش با دیزنی همچنان قرار است در این فیلم لایو اکشن به ایفای نقش بپردازد. پارک تفریحی Tower of Terror درواقع یکی از پارک‌های تفریحی دیزنی‌لند است که در سال ۱۹۹۴ کار خودش را آغاز کرد و در سال ۲۰۱۷ بسته شد.

اسکارلت جوهانسون

وایتیتی پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرده است. فیلم Next Goal Wins فیلم بعدی او است که با اینکه تولید فیلم به پایان رسیده، اما هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست. همچنین وایتیتی اخیرا فیلم Thor: Love and Thunder را کارگردانی کرده که این فیلم قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. علاوه‌براین، وایتیتی قرار است فیلم جدید جنگ ستارگان را کارگردانی کند که فعلا اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه در دسترس نیست.

وایتیتی و جوهانسون پیش از این در فیلم JoJo Rabbit همکاری بسیار موفقی را داشتند و جوهانسون برای بازی در این فیلم توانست نامزد دریافت جایزه اسکار شود. انیمیشن Sing 2، کار بعدی جوهانسون است و او اخیرا در فیلم Asteroid City به کارگردانی وس اندرسون به ایفای نقش پرداخته است. جوهانسون اخیرا برای بازی در فیلم Ghosted با بازی کریس ایوانز با اپل به توافق رسیده است. همچنین او قرار است در فیلم Bride نیز بازی کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده