نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۵

نقش‌آفرینی سوفیا بوتلا در فیلم Rebel Moon زک اسنایدر

سوفیا بوتلا برای ایفای نقش اصلی فیلم Rebel Moon شبکه آنلاین نتفلیکس انتخاب شد که زک اسنایدر را در مقام کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سوفیا بوتلا، بازیگر فیلم Kingsman: The Secret Service و فیلم Star Trek Beyond برای ایفای نقش اصلی فیلم Rebel Moon شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس در نظر گرفته شده است. این فیلم سینمایی جدیدترین پروژه‌ی زک اسنایدر به‌حساب می‌آید که بیشتر برای کارگردانی آثاری نظیر فیلم Zack Snyder's Justice League و فیلم Watchmen شناخته می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم Rebel Moon آمده است: «زمانی‌که یک مستعمره‌ی آرام و صلح‌طلب در لبه‌ی کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مبهم، برای یافتن جنگجویان تازه عازم سیاره‌های همسایه می‌شود تا به آن‌ها برای مقاومت کمک کند». زک اسنایدر درکنار شی هتن، نویسنده‌ی فیلم Army of the Dead و کرت جانستاد، نویسنده‌ی فیلم Atomic Blonde، فیلم‌نامه‌ی فیلم Rebel Moon را براساس داستانی از خود و جانستد به رشته‌ی تحریر درمی‌آورند.

زک اسنایدر در حال کشیدن کمان در پشت صحنه ساخت فیلم

فیلم Rebel Moon نخستین اثری خواهد بود که به موجب قرارداد «نخستین نگاه» بین نتفلیکس و شرکت استون کواری پروداکشنز متعلق به زک اسنایدر تولید می‌شود. دبورا اسنایدر، وسلی کولر و زک اسنایدر از شرکت Stone Quarry وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارند. علاوه‌براین، اریک نیومن از شرکت گرند الکتریک به‌عنوان تهیه‌کننده و سارا بوون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم فعالیت می‌کنند.

فیلم Rebel Moon همکاری دیگری را بین زک اسنایدر و شبکه‌ی نتفلیکس رقم می‌زند. این کارگردان نام‌آشنا سکان هدایت فیلم سینمایی زامبی‌محور Army of the Dead را در دست داشت و در پیش‌درآمد آن یعنی فیلم Army of Thieves در نقش تهیه‌کننده ظاهر شد؛ اثری که به‌تازگی از شبکه‌ی نتفلیکس به نمایش درآمد. زک اسنایدر همچنین مشغول کار روی انیمه Army of the Dead: Lost Vegas و سریال Twilight of the Gods برای این سرویس استریم است.

سوفیا بوتلا نقش‌آفرینی در آثاری نظیر فیلم The Kingsman, The Mummy، فیلم Atomic Blonde و The Mummy را در کارنامه دارد و اخیرا در فیلم Prisoners of the Ghostland با حضور نیکلاس کیج دیده شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده