نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۵

انتشار پوسترهای جدید سریال Cowboy Bebop نتفلیکس

شبکه‌ی نتفلیکس با انتشار پوسترهای جدیدی از سریال Cowboy Bebop به نمایش کاراکترهای آن پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس چند پوستر جدید با محوریت شخصیت‌های سریال لایو-اکشن Cowboy Bebop (کابوی بیباپ) را منتشر کرده است. بینندگان نباید زمان زیادی را برای تماشای این اقتباس تلویزیونی منتظر بمانند. زیرا تمام قسمت‌های نخستین فصل این سریال در تاریخ ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر) از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش می‌شوند.

پوسترهای جدید چهار کاراکتر اصلی سریال کابوی بیباپ یعنی فی ولنتاین با نقش‌آفرینی دنیلا پیندا، جت بلک با بازی مصطفی شاکر، اسپایک اشپیگل با هنرنمایی جان چو و عین، توله سگ بین‌کهکشانی مورد علاقه‌ی همه را در معرض نمایش قرار می‌دهند. شما می‌توانید پوسترها و توضیحات مربوط‌به هر یک از آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید. سریال Cowboy Bebop با اقتباس از انیمه Cowboy Bebop ساخته شده است.

پوستر فی ولنتاین در سریال کابوی بیباپ

«دختری که نمی‌تواند گذشته را به یاد بیاورد، چیزی برای از از دست دادن ندارد! با دنیلا پیندا ایفاگر نقش فی ولنتاین در سریال Cowboy Bebop آشنا شوید».

پوستر جت بلک در سریال کابوی بیباپ

«گاهی اوقات بازیافتن آنچه از دست رفته است، امکان‌پذیر نخواهد بود. با مصطفی شاکر ایفاگر نقش جت بلک در سریال Cowboy Bebop آشنا شوید».

پوستر اسپایک اشپیگل در سریال کابوی بیباپ

«هرچه پیش آید، خوش آید! با جان چو ایفاگر نقش اسپایک اشپیگل در سریال Cowboy Bebop آشنا شوید».

پوستر سگ دوست‌داشتنی سریال کابوی بیباپ

«بچه‌های خوب لیاقت انتشار پوسترهای خودشان در سریال Cowboy Bebop را دارند».

اوایل این هفته شبکه نتفلیکس به پخش تریلر رسمی سریال Cowboy Bebop پرداخت. در توضیحات رسمی نتفلیکس می‌خوانیم: «کابوی بیباپ برداشتی لایو-اکشن از انیمه‌ی ماندگار Cowboy Bebop است. این اقتباس ماجراهای سه شکارچی جایزه‌بگیر با نام مستعار «کابوی‌ها» را دنبال می‌کند که همگی تلاش می‌کنند تا از گذشته‌ی خود بگریزند. اسپایک اشپیگل، جت بلک و فی ولنتاین به همان اندازه که مرگبار به نظر می‌رسند، گروهی یک‌دنده و لغزخوان را تشکیل می‌دهند که در ازای پاداش مناسب آماده‌ی شکار خطرناک‌ترین جنایت‌کاران منظومه‌ی شمسی هستند. اما آن‌ها تنها پیش از آن‌که گذشته بالاخره گیرشان بیاندازد، با زور و مسخره‌بازی می‌توانند از انبوهی از مخمصه‌ها خلاص شوند».


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده