نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۷

انتشار اولین اطلاعات از فیلم اکشن جدید گای ریچی و جیک جیلنهال ؛ از نام تا خلاصه داستان

جیک جیلنهال قرار است در فیلم جدید گای ریچی جلوی دوربین برود و حالا اولین اطلاعات رسمی از این فیلم اکشن از جمله نام و خلاصه داستان آن منتشر شده است.

مدتی پیش بود که خبری منتشر شد مبنی‌براینکه جیک جیلنهال در حال انجام مذاکره نهایی با میرامکس برای حضور در فیلم جدید و بدون نام گای ریچی است. میرامکس وظیفه تولید این فیلم را بر عهده دارد و وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این پروژه نیز بر عهده ریچی است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات رسمی از این فیلم اکشن منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فیلم جدید ریچی قرار است The Interpreter نام داشته باشد و جیک جیلنهال قرار است نقش اصلی این فیلم اکشن را بازی کند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Interpreter قرار است از تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۰ دی امسال) در اسپانیا آغاز شود. جیلنهال نقش گروهبان جان کینلی را در این فیلم اکشن و مهیج بر عهده دارد که در آخرین سفر خود به افغانستان با یک مترجم محلی به‌نام احمد برای بررسی منطقه همکاری می‌کند. زمانی‌که گروهی مسلح در کمین واحد در حال گشت‌زنی آن‌ها هستند و به آن‌ها حمله می‌کنند، کینلی و احمد تنها بازماندگان این حمله هستند.

جیک جیلنهال در فیلم The Guilty به کارگردانی آنتوان فوکوآ

درحالی‌که مهاجمان در حال تعقیب آن‌ها هستند، اما احمد زندگی خود را به خطر می‌اندازد و کینلی مجروح را کیلومترها حمل می‌کند تا او را به منطقه‌ای امن برساند و جان او را نجات دهد. کینلی پس از بازگشت به آمریکا متوجه می‌شود که برخلاف وعده داده شده، احمد و خانواده‌اش به آمریکا منتقل نشده‌اند. حالا کینلی برای حفاظت از زندگی دوستش و همچنین جبران کردن لطفش، به منطقه جنگی باز می‌گردد تا احمد و خانواده‌اش را پیش از اینکه شبه‌نظامیان آن‌ها را دستگیر کنند و به قتل برسانند، پیدا کند و با خود به آمریکا ببرد.

گفته می‌شود که ریچی پس از گفت‌وگو با سربازان و مترجمانی که زندگی خود را برای کمک به دیگران به خطر انداخته بودند، داستان و فیلمنامه فیلم The Interpreter را نوشته و منبع الهام او بوده است. همچنین مارن دیویس و ایوان اتکینسون به ریچی در نوشتن فیملنامه این فیلم اکشن کمک کرده‌اند. علاوه‌براین، STXfilms در حال همکاری با میرامکس برای تولید فیلم The Interpreter است و هم‌اکنون بخش STXInternational به‌دنبال فروش حق پخش جهانی این فیلم اکشن است.

فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre، فیلم بعدی گای ریچی است که این فیلم اکشن جاسوسی قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. جیسون استاتهام، آبری پلازا، هیو گرانت، کری الویس، جاش هارتنت، اوگنیا کوزمینا، ماکس بیسلی، سم داگلاس، پیتر فردیناندو، باگزی مالون و الیور مالتمن، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم اکشن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده