نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۶

مشخص شدن بازیگر نقش اصلی سریال National Treasure دیزنی پلاس

سرانجام بازیگر نقش اصلی سریال National Treasure مشخص شد. این سریال قرار است برای شبکه دیزنی پلاس ساخته شود.

سریال National Treasure برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این سریال اکشن و ماجراجویی مشخص شده است که قرار است نقش اصلی سریال گنجینه ملی را بازی کند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، لیزت الکسیس، بازیگر سریال Total Eclipse و فیلم We Need to Do Something به سریال National Treasure اضافه شده و قرار است نقش اصلی این سریال ماجراجویی را بازی کند.

لیزت الکسیس بازیگر سریال National Treasure

گفته می‌شود که سریال گنجینه ملی قرار است به مسائلی چون هویت، جامعه، تالیف تاریخ و میهن پرستی بپردازد که تمرکز آن روی جس مورالز، یک دختر ۲۰ ساله با بازی لیزت الکسیس خواهد بود که مورالز برای یافتن گنجینه‌ای گمشده و همچنین کشف اسرار پیشینه مرموز خانواده‌‌اش، با دوستان خود پا به یک ماجراجویی می‌گذارد. هنوز مشخص نیست که بنجامین گیتس، شخصیت اصلی National Treasure در این سریال حضور خواهد داشت یا خیر. همچنین در صورت حضور گیتس در سریال، آیا نیکلاس کیج دوباره نقش او را بازی خواهد کرد یا بازیگر این شخصیت تغییر می‌کند.

سریال National Treasure قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده دو قسمت اول مجموعه گنجینه ملی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال اکشن باز خواهد گشت. کارمک و ماریان ویبرلی، وظیفه نوشتن فیلمنامه و میرا نیر وظفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال National Treasure را بر عهده دارند. آن‌ها وظیفه ساخت این سریال را نیز بر عهده خواهند داشت. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید تولید این سریال اکشن از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

اولین فیلم National Treasure در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی جان ترتلتاب و با بازی نیکولاس کیج در نقش یک تاریخ‌دان و رمزنگار به‌نام بنجامین فرانکلین گیتس اکران شد. این فیلم با فروش بین‌المللی ۳۴۷ میلیون دلار به‌ موفقیتی تجاری بدل شد. در ادامه فیلم National Treasure: Book of Secrets در سال ۲۰۰۷ اکران شد و به فروش جهانی ۴۵۹ میلیون دلار دست پیدا کرد. همچنین فیلم National Treasure 3 نیز در دست ساخت است که کریس برمنر، نویسنده فیلمنامه فیلم Bad Boys For Life وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده