// شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹

نخستین اطلاعات رسمی از فصل سوم سریال The Witcher نتفلیکس

درحالی‌که هنوز چند هفته تا پخش قسمت‌های فصل دوم باقی مانده است، شورانر سریال The Witcher شبکه آنلاین نتفلیکس نکات جالبی را راجع به فصل سوم ویچر مطرح کرد.

لورن اشمیت هیسریچ، شورانر اصلی سریال ویچر شبکه آنلاین نتفلیکس به صحبت راجع به فصل سوم آن پرداخت. او گفت برخلاف دو فصل اول که عملا با ترکیب چند کتاب و داستان کوتاه از جهان ویچر به وجود آمدند، فصل سوم در اصل یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی ویچر را با وفاداری فراوان مورد اقتباس قرار می‌دهد. به‌گفته‌ی او نتفلیکس هم برای فصل سوم هیجان‌زده شده است. اما وی نگفت که فصل سوم دقیقا کدام کتاب به‌خصوص ویچر را به‌عنوان منبع اقتباس انتخاب کرده است.

سیری، گرالت و ینیفر در پوستر رسمی فصل دوم سریال The Witcher (ویچر) شبکه نتفلیکس

شبکه آنلاین نتفلیکس اقتباس خود از جهان ویچر را با آثار مختلف گسترش می‌دهد و سریال The Witcher را چند ماه قبل از پخش فصل دوم، برای فصل سوم تمدید کرد. لورن اشمیت هیسریچ می‌گوید که در فصل سوم شاهد هیولاهای بیشتر، چند مرگ و تعداد زیادی از سکانس‌های اکشن خواهیم بود. او از مدت‌ها قبل وعده داد که فصل دوم پیشرفت قابل توجهی نسبت به فصل اول خواهد داشت. حالا باید صبر کرد و دید که واکنش منتقدها و مخاطب‌ها به قسمت‌های مختلف فصل دوم سریال The Witcher تا چه اندازه متفاوت با واکنش‌های آن‌ها به فصل اول به نظر می‌رسد. قطعا در صورت پیشرفت ویچر در فصل دوم، شانس سریال برای افزایش تعداد بینندگان، بالاتر می‌رود.

فراموش نکنید که هر هشت قسمت فصل دوم سریال ویچر در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) پخش می‌شوند. تماشاگرها می‌توانند اکنون سراغ دیدن انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf بروند تا شخصیت وزمیر را بیشتر بشناسند؛ کاراکتری که در فصل دوم سریال ویچر شبکه آنلاین نتفلیکس نقش قابل توجهی خواهد داشت. در همین حین مراحل ساخت سریال The Witcher: Blood Origin هم جلو می‌رود که قرار است پیش‌درآمد سریال اصلی باشد. نتفلیکس به‌تازگی در دست ساخت بودن یک فیلم انیمیشنی دیگر در دنیای ویچر را هم تایید کرد. راستی یک سریال فرعی ویچر هم برای خانواده‌ها و مخاطب کودک ساخته خواهد شد.

آنیا چالوترا در نقش ینیفر از ونگربرگ، هنری کویل در نقش گرالت از ریویا و فریا آلن در نقش سیریلا فیونا الن ریانن بازیگرهای اصلی فصل دوم سریال ویچر هستند. اکنون کمتر از ۷ هفته تا پخش دومین فصل سریال The Witcher باقی مانده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده