نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱

حضور متفاوت لیدی گاگا و جرد لتو در تریلر جدید فیلم House of Gucci

شرکت MGM تریلر جدیدی از فیلم House of Gucci به کارگردانی ریدلی اسکات را منتشر کرده که در آن شاهد تصاویر بیشتری از این فیلم مورد انتظار هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم House of Gucci منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از فیلم خاندان گوچی هستیم که وعده یک فیلم جذاب را به طرفداران ریدلی اسکات می‌دهد. در طول تریلر نشان داده می‌شود که خانواده گوچی از درون در حال فروپاشی است و این وسط پاتریزیا رجیانی در حال برنامه‌ریزی برای قتل همسرش است. همچنین در طول تریلر نگاه بهتری از گریم فوق‌العاده جرد لتو در فیلم به تصویر کشیده می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم House of Gucci را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

لیدی گاگا در نقش پاتریزیا رجیانی فیلم House of Gucci با لباس گرم در پیست اسکی

فیلم خاندان گوچی با الهام از یک داستان واقعی و شوکه کننده ساخته شده که پشت صحنه داستان امپراطوری فشن لباس ایتالیا یعنی گوچی را نمایش می‌دهد. در طول سه دهه عشق، خیانت، انتقام و سرانجام قتل، در این فیلم قرار است ببینیم که نام گوچی به چه معنا است و چه ارزشی دارد و یک خانواده برای کنترل یک امپراطوری تا کجا پیش خواهد رفت. لیدی گاگا نقش پاتریزیا رجیانی را بر عهده دارد که در سال ۱۹۹۵ در دادگاه برای استخدام و دستور قتل همسر سابقش محکوم شد.

لیدی گاگا، آدام درایور، جرد لتو، آل پاچینو، جرمی آیرونز، سلما هایک، جک هیوستون، ریو کارنی، کمیل کاتین، مادالینا دیانا گنه‌آ، مهدی نبو و میلود مراد بنامارا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم House of Gucci حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم خاندان گوچی بر عهده ریدلی اسکات، کارگردان آثاری چون فیلم Alien و فیلم Gladiator، بوده است. همچنین روبرتو بنتیونیا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم گوچی براساس رمانی به‌نام The House of Gucci: A Sensational Story of Murder, Madness, Glamour, and Greed اثر سارا فوردن را بر عهده داشته است.

فیلم House of Gucci برای اکران در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین در سال ۲۰۲۱، اسکات فیلم دیگری هم دارد و فیلم The Last Duel به کارگردانی ریدلی اسکات مدتی پیش روی پرده‌های سینما رفت، اما با وجود دریافت نقدهای مثبت، نتوانست خیلی نظر تماشاگران را جلب کند. جودی کومر، بن افلک، آدام درایور و مت دیمون از جمله بازیگران فیلم آخرین دوئل هستند. ریدلی اسکات قرار است در ادامه فیلم Kitbag با بازی واکین فینیکس و جودی کومر را کارگردانی کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده