نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۲

مذاکره آنا د آرماس برای حضور در فیلم جدید جان ویک

آنا د آرماس، بازیگر فیلم No Time to Die در حال مذاکره با لاینزگیت برای حضور در فیلم Ballerina، اسپین‌آف جان ویک است.

مرداد ۹۸ بود که ساخت اسپین‌آف فیلمی براساس دنیای جان ویک رسما تایید شد که این فیلم قرار است Ballerina نام داشته باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر اصلی فیلم اکشن بالرینا ظاهرا مشخص شده است. طبق خبری که ورایتی و ددلاین منتشر کرده‌اند، آنا د آرماس در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در قسمت فرعی فیلم John Wick است. آرماس قرار است نقش اصلی فیلم Ballerina را بر عهده داشته باشد. در حال حاضر حضور آرماس قطعی نیست، اما این خبر می‌تواند هیجان طرفداران برای فیلم فرعی جان ویک را بیشتر از قبل کند.

فیلم Ballerina داستان یک زن آدمکش جوان را دنبال می‌کند که پس از قتل عام تمامی اعضای خانواده‌اش، حالا به‌دنبال گرفتن انتقام آن‌ها است. لن وایزمن، کارگردان مجموعه فیلم Underworld و فیلم Total Recall، وظیفه کارگردانی فیلم Ballerina را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 - Parabellum، فیلم King Arthur: Legend of the Sword و فیلم Army of the Dead خواهد بود.

کاور فیلم john wick با تعداد زیادی اسلحه نشانه گرفته شده به سمت شخصیت جان ویک

هیتن وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم و پنجم فیلم John Wick را نیز بر عهده دارد. آنا د آرماس اخیرا در فیلم No Time to Die بازی کرده و پیش از این برای بازی در آثار دیگری چون فیلم Blade Runner 2049، فیلم Knives Out، فیلم War Dogs، فیلم Knock Knock، فیلم Wasp Network و فیلم Sergio شناخته شده است. فیلم Deep Water با بازی بن افلک و فیلم Blonde قرار است آثار بعدی آرماس باشد. همچنین او اخیرا در فیلم The Gray Man به کارگردانی برادران روسو و با بازی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز جلوی دوربین رفته است.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) اکران شود. کیانو ریوز برای بازی در نقش جان ویک در این فیلم باز خواهد گشت. علاوه‌بر قسمت چهارم و پنجم فیلم John Wick به‌همراه فیلم Ballerina، یک سریال پیش درآمد براساس دنیای جان ویک با محوریت گذشته هتل کانتیننتال و شخصیت وینستون نیز در دست ساخت است. در حال حاضر مل گیبسون و کولین وودل به سریال The Continental اضافه شده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده