نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷

پیوستن توبی مگوایر و ماریون کوتیار به جمع بازیگران سریال Extrapolations

توبی مگوایر، بازیگر نقش مرد عنکبوتی و مارون کوتیار، بازیگر فیلم Inception درکنار مریل استریپ و کیت هرینگتون در تازه‌ترین سریال درام شبکه آنلاین +Apple TV نقش‌آفرینی خواهند کرد.

توبی مگوایر و ماریون کوتیار به‌جمع بازیگران سریال Extrapolations پیوستند و درکنار هنرمندانی مثل مریل استریپ و کیت هرینگتون در این محصول جدید از شبکه‌ی Apple TV هنرنمایی خواهند کرد. طبق اعلامیه‌ی رسمی سازندگان این سری، درحال حاضر تیم بازیگران سریال از ماریون کوتیارد، ای‌زا گونزالز، توبی مگوایر، فارست ویتاکر، مریل استریپ، سیه‌نا میلر، کیت هرینگتون (سریال Game of Thrones)، طاهر رحیم، متییو ریس، داوید دیگز، گما چان، دیوید شویمر (سریال Friends) و آدارش گوراو تشکیل شده است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Extrapolations قرار است سراغ موضوع تغییرات آب‌وهوای کره‌ی زمین برود و تاثیرات این اتفاق روی روابط انسانی مثل عشق و ایمان را واکاوی کند. در بلاگ شبکه آنلاین اپل تی‌وی پلاس و در بخش خلاصه‌ی داستان این سریال چنین می‌خوانیم:

«سریال Extrapolations قصه‌ای جدید و باورپذیر از تاثیر تحولات آب‌وهوایی زمین روی روابط انسانی مثل عشق، ایمان، روابط کاری و بیشتر را در یک مقیاس انسانی و شخص، روایت خواهد کرد. داستانی که در یک فصل هشت قسمتی، در هشت اپیزود مختلف و به‌شکل پیوسته تعریف می‌شود و تجلی‌گاه تلاش جهانی انسان در سال‌های سخت قرن ۲۱ برای بقا و زنده ماندن خواهد بود».

کوتیار در این سریال نقش یک فروشنده‌ی آثار هنری با نام سیلوی بولو را ایفا خواهد کرد؛ ای‌زا گونزالز در نقش یک هنرمند/اینفلوئنسر، توبی مگوایر در نقش یک کشاورز با اسم نیک و فارست ویتاکر به‌عنوان ایفاکننده‌ی نقش یک سرمایه‌گذار قرار است با سیلوی بولو (ماریون کوتیارد) رقابت کند. اسکات زی. برنز تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان این سریال است. میشل الن‌برگ، گرگ جیکوبز، دوروثی فورتن‌بری و مدیا رس درکنار لیندزی اسپرینگر از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود. این مجموعه در تاریخی نامشخص در شبکه‌ی اپل‌ تی‌وی (Apple TV) پخش خواهد شد.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده