نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹

انتشار تریلر رسمی سریال Cowboy Bebop نتفلیکس

نتفلیکس سرانجام تریلر رسمی سریال Cowboy Bebop را منتشر کرد که در آن تصاویر بیشتری از این سریال لایو اکشن نمایش داده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال Cowboy Bebop منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی این سریال مورد انتظار است که نتفلیکس در بامداد امروز منتشر کرد. سریال Cowboy Bebop داستان سه شکارچی جایزه‌بگیر به‌نام‌های اسپایک اسپیگل، جت بلک و فی ولنتاین را دنبال خواهد کرد که خطرناک‌ترین جنایتکاران منظومه را با دریافت قیمتی مناسب شکار می‌کنند. در طول تریلر شاهد آشنایی با شخصیت‌های مختلف سریال هستیم که قرار است در ادامه با یکدیگر همکاری کنند.

در طول تریلر رسمی سریال Cowboy Bebop شاهد پخش موسیقی انیمه آن هستیم و ظاهرا نتفلیکس تلاش زیادی کرده تا نظر طرفداران انیمه کابوبی بیباپ را جلب کند. همچنین در ابتدا تریلر به گذشته مرموز و ظاهرا تاریک اسپایک اسپیگل اشاره می‌شود و صد البته او اعتمادی به فی ولنتاین ندارد. این تریلر نمای بهتری از سریال از جمله صحنه‌های اکشن و کمدی را ارائه می‌کند و در ادامه می‌توانید تریلر رسمی سریال Cowboy Bebop را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

جان چو در نقش اسپایک اسپیگل در حال دویدن درکنار خودرو منفجر شده و در حال سوختن در سریال Cowboy Bebop

جان چو در نقش اسپایک اسپیگل، مصطفی شکیر در نقش جت بلک، دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین، النا ساتینی در نقش جولیا، الکس هسل در نقش شخصیت شرور و منفی Vicious، جف استالتس، تامارا تونی، میسن الکساندر پارک، ریچل هاوس، ان تروانگ و هوا شواندو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cowboy Bebop حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال لایو اکشن براساس یک سریال انیمه‌ای و بسیار محبوب به همین نام ساخته شده است.

انیمه Cowboy Bebop در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و تنها ۲۶ قسمت از آن تولید و منتشر شده است. همچنین انیمه Cowboy Bebop: The Movie نیز در سال ۲۰۰۱ تولید و منتشر شد. آندره نمک، جاش اپلبام، اسکات روزنبرگ، کریستوفر یاست و جف پینکنر، به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Cowboy Bebop حضور دارند. شینیچیرو واتانابه، خالق اصلی انیمه کابوی بیباپ، نیز به‌عنوان مشاور در این پروژه حضور داشته است. همچنین یوکو کانو، آهنگساز انیمه کابوی بیباپ وظیفه ساخت موسیقی متن نسخه لایو اکشن آن را نیز بر عهده داشته است.

سریال Cowboy Bebop که در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده