نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹

معرفی شخصیت‌های جدید دنیای کینگزمن در پوسترهای فیلم Kingsman

پوسترهای جدیدی از فیلم The King’s Man با محوریت معرفی شخصیت‌های این قسمت منتشر شده که با شخصیت‌های جدید دنیای کینگزمن بیشتر آشنا می‌شویم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم The King’s Man به مناسبت دو ماه مانده به اکران این فیلم اکشن کمدی منتشر شده است. پوسترهای جدید قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman درواقع پوسترهای شخصیت‌های این فیلم هستند که در آن با شخصیت‌های جدید دنیای کینگزمن و بازیگران آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. علاوه‌بر اعضای سازمان جاسوسی کینگزمن و همچنین شخصیت شاه، در این پوستر می‌توان شخصیت شرور و منفی فیلم The King’s Man را نیز مشاهده کرد:

پوستر کانرد در فیلم The King’s Man

پوستر آکسفورد در فیلم The King’s Man

پوستر راسپوتین در فیلم The King’s Man

طبق خلاصه داستان فیلم The King’s Man، درحالی‌که گروهی از بدترین ظالمان تاریخ و مغز‌های متفکر جنایتکاران دور هم جمع می‌شوند تا برای نابودی میلیون‌ها نفر برنامه‌ای را طراحی و اجرا کنند، یک نفر باید برای مقابله با آن‌ها با زمان مسابقه دهد. قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman قرار است به ریشه اولین سازمان اطلاعاتی مستقل بپردازد. شخصیت آکسفورد با بازی رالف فاینز درواقع بنیانگذار کینگزمن است و شخصیت کانرد با بازی هری دکینسون نیز شاگرد او در فیلم خواهد بود که هر دو در جنگ جهانی اول نیز شرکت داشته‌اند.

سازمان کینگزمن درواقع اولین سازمان اطلاعاتی مستقل است که سریع‌تر از دولت‌ها مأموریت را انجام می‌دهند تا حملات تروریستی خنثی شود و جان میلیون‌ها نفر را نجات دهند. هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King’s Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.

فیلم The King’s Man قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده