نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴

بازگشت آناکین اسکای واکر در سریال جدید مندلورین

هایدن کریستنسن برای بازی دوباره در نقش آناکین اسکای واکر یا دارث ویدر قرار است در سریال Ahsoka حضور داشته باشد.

چندین سریال اسپین‌آف براساس دنیای سریال The Mandalorian در دست ساخت است که سریال Ahsoka یکی از این آثار است. در این سریال قرار است شاهد بازگشت آسوکا تانو با بازی روزاریو داوسن باشیم که پیش از این شاهد حضور نسخه لایو اکشن این شخصیت در سریال مندلورین بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب دنیای جنگ ستارگان قرار است در سریال Ahsoka حضور داشته باشد. هالیوودریپورتر اعلام کرد که هایدن کریستنسن، بازیگر نقش آناکین اسکای واکر ملقب به دارث ویدر قرار است در سریال Ahsoka بازگردد.

آسوکا تانو با بازی رزاریو داوسون در سریال The Mandalorian

دیو فیلونی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Ahsoka بر عهده دارد و همچنین به‌همراه جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان نیز حضور خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست که هایدن کریستنسن قرار است به‌عنوان آناکین اسکای واکر یا به‌عنوان دارث ویدر در سریال آسوکا حضور داشته باشد. اتفاقات سریال Ahsoka مانند سریال مندلورین، ۵ سال پس از حوادث فیلم Return of the Jedi و مرگ دارث ویدر جریان دارد.

آسوکا تانو درواقع شاگرد آناکین اسکای‌واکر است و این احتمال وجود دارد که در این سریال شاهد صحنه فلش‌بک باشیم که می‌تواند شامل مواجه شدن آسوکا با دارث ویدر نیز شود. همچنین منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که آناکین ممکن است به‌عنوان یک روح نیرو در سریال حضور داشته باشد، اما احتمال اینکه شاهد حضور هر دو نسخه این شخصیت نیز باشیم، وجود دارد. همچنین دیزنی شایعه احتمال حضور حضور دارث ماول در سریال آسوکا را تایید یا رد نکرده است.

هایدن کریستنسن در سفینه دنیای جنگ ستارگان

انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ahsoka از اوایل سال ۲۰۲۲ و پس از پایان فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Mandalorian آغاز شود. کریستنسن پیش از این نقش آناکین اسکای‌واکر را در فیلم Star Wars: Attack of the Clones محصول سال ۲۰۰۲ و فیلم Star Wars: Revenge of the Sith محصول سال ۲۰۰۵ بازی کرده بود. همچنین این شخصیت در انیمیشن Clone Wars نیز حضور داشته است. علاوه‌براین، بازگشت کریستنسن در سریال Obi-Wan Kenobi به‌عنوان دارث ویدر نیز تایید شده است.

سریال The Book of Boba Fett، سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان است که پخش سریال Boba Fett قرار است از روز چهارشنبه، ۲۹ دسامبر (۸ دی) از دیزنی پلاس آغاز شود. پس از آن سریال Andor، سریال Obi-Wan Kenobi و فصل سوم سریال The Mandalorian نیز در طول سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش خواهند شد. انتظار می‌رود سریال Ahsoka در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده