نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷

کشته شدن فیلمبردار با شلیک اشتباه الک بالدوین

الک بالدوین، بازیگر مشهور آمریکایی به اشتباه در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم جدید خود، فیلم‌بردار را با شلیک گلوله کشت و کارگردان را روانه‌ی بیمارستان کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متاسفانه حادثه‌ی دلخراشی در پشت صحنه فیلم Rust با نقش‌آفرینی الک بالدوین رخ داده است. گفته می‌شود که در یک حادثه‌ی تصادفی، الک بالدوین، بازیگر مشهور آمریکایی باعث کشته شدن یکی از اعضای تیم تولید و زخمی شدن یک فرد دیگر شد. طبق اطلاعات منتشرشده توسط رسانه‌ی هالیوود ریپورتر، در این حادثه‌ی تلخ و دلخراش هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم کشته شد و جوئل سوزا، کارگردان فیلم نیز زخمی شده است.

هالینا هاچینز

هاچینز پس از انتقال به بیمارستان دانشگاه نیو مکزیکو، دار فانی را وداع گفت و سوزا نیز همچنان تحت مراقبت‌های پزشکی است. پلیس شهر سنتافه در نیو مکزیکو در بیانیه‌ی منتشرشده توسط نیویورک تایمز گفت که آن‌ها در تلاش هستند تا مشخص کنند چگونه این حادثه اتفاق افتاد و چه نوع گلوله‌ای در این سلاح گرم استفاده شده است. تحقیقات همچنان جریان دارند و تاکنون هیچ‌کس به‌عنوان متهم شناخته نشده است. بالدوین فعلا در این حادثه متهم به قتل عمد نیست.

ددلاین می‌گوید که در یکی از سکانس‌های تمرینی، از سلاح گرم استفاده شد و بالدوین از پر بودن تفنگ در دست خود مطلع نبوده است. همچنین یک نفر از طرف تیم سازنده‌ی فیلم گفت که این حادثه با شلیک نادرست اسلحه رخ داد و تحقیقات در مورد آن ادامه دارند. در حال حاضر فیلم‌برداری و تولید فیلم Rust متوقف شده است. سال‌ها قبل از رخ دادن این اتفاق تلخ، برندون لی، پسر بروس لی در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم The Crow با شلیک اشتباه اسلحه کشته شد. تصاویر منتشرشده از پشت صحنه‌ی فیلم Rust، وضعیت روحی بسیار بد الک بالدوین پس از رخ دادن این فاجعه را نشان می‌دهند.

شرایط بسیار بد الک بالدوین پس از رخ دادن حادثه غیرعمد شلیک سلاح گرم در پشت صحنه فیلم Rust


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده