نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۲

سریال کره‌ای جدید نتفلیکس در مسیر تکرار موفقیت بازی مرکب

سریال My Name شبکه آنلاین نتفلیکس، به مانند سریال Squid Game ساخت کشور کره جنوبی است. این اثر توانست توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

نتفلیکس با سریال Squid Game به موفقیت بزرگ و بی‌سابقه‌ای دست یافته است. زیرا تا به امروز بیشتر از ۱۴۲ میلیون کاربر نتفلیکس به تماشای سریال بازی مرکب پرداخته‌اند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال کره ای دیگری از نتفلیکس پخش شده که ظاهرا در حال طی کردن مسیر موفقیت سریال Squid Game است. سریال My Name یک سریال جنایی درام تولید کشور کره جنوبی است که روز جمعه هفته گذشته از نتفلیکس پخش شد و در روز سه‌شنبه در رتبه‌ی هفتم پربیننده‌ترین برنامه نتفلیکس در آمریکا قرار گرفت.

این فهرست براساس تعداد اشخاصی منتشر می‌شود که حداقل ۲ دقیقه از یک قسمت از سریال یا فیلم را تماشا کنند. سریال Squid Game تا روز سه‌شنبه در رتبه‌ی دوم قرار داشت و اکنون شاهد قرار گرفتن فصل سوم سریال You در رتبه‌ی اول هستیم. در حال حاضر آمار مشخصی از مجموع تعداد تماشاگرهای سریال My Name وجود ندارد. اما موفقیت سریال بازی مرکب باعث شده تا این سریال مورد توجه کاربران نتفلیکس قرار بگیرد که بسیاری دلیل این موضوع را استراتژی صحیح نتفلیکس برای پخش پشت سرهم این دو سریال کره‌ای زبان می‌دانند.

بازیکن‌ها با لباس سبز روی زمین در سریال کره ای Squid Game

سریال My Name داستان دختری به‌نام یون جی وو را دنبال می‌کند که پس از مرگ پدرش، عضو گروهی خلافکار می‌شود و پس از جلب نظر رئیس این گروه خلافکار، مخفیانه وارد نیروهای پلیس می‌شود. کیم جین مین وظیفه کارگردانی و کیم با دا وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال نام من را بر عهده داشته‌اند. هان سو-هی، پارک هی سون، آن بو-هیون، کیم سانگ هو، لی هاک جو، چانگ ریول و یون کیونگ هو از جمله بازیگرانی هستند که در سریال My Name حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نتفلیکس در حال گسترش سرمایه‌گذاری خود در کشور کره جنوبی است و امسال ۵۰۰ میلیون دلار برای تولید محتوا در این کشور سرمایه‌گذاری کرد. همچنین سریال بازی مرکب نیز تاکنون نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار برای نتفلیکس درآمدزایی داشته است؛ درحالی‌که هزینه‌ی ساخت این سریال تنها ۲۱.۴ میلیون دلار بود. سریال Kingdom دیگر سریال محبوب نتفلیکس است که در کره جنوبی تولید شد.


منبع Businessinsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده