نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۴

۱۴۲ میلیون کاربر نتفلیکس تاکنون سریال Squid Game را تماشا کرده‌اند

نتفلیکس اعلام کرد که ۱۴۲ میلیون کاربر این سرویس استریم در ماه اول انتشار به تماشا سریال Squid Game پرداخته‌اند.

سریال Squid Game در حال حاضر محبوب‌ترین سریال نتفلیکس است که رکورد افتتاحیه سریال‌های اورجینال این شبکه محبوب را شکسته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار خیره کننده میزان تماشا سریال بازی مرکب ظاهرا تمامی ندارد. طبق خبری که بلومبرگ منتشر کرده، نتفلیکس در جریان ارائه آمار عملکردش به سهامدارانش در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱، آمار جدیدی از میزان تماشا سریال کره‌ای محبوب منتشر کرده است.

براساس اعلام نتفلیکس، حدود ۱۴۲ میلیون کاربر این سرویس استریم در ۴ هفته اول انتشار به تماشا سریال Squid Game پرداخته‌اند که این سریال را به پر بیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل می‌کند. سریال بازی مرکب در ۹۴ کشور رتبه اول پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس را در اختیار داشته که شامل آمریکا هم می‌شود. این آمار همچنین نشان می‌دهد که حدود ۲.۳ از کاربران نتفلیکس حداقل ۲ دقیقه از سریال Squid Game را تماشا کرده‌اند که آماری خیره‌کننده و کم‌سابقه‌ای بوده است.

مرد کره ای مشغول لبخند زدن موقع نگاه به دوربین در سریال Squid Game نتفلیکس

همچنین سریال بازی مرکب تا به امروز حدود ۸۹۱.۱ میلیون دلار برای نتفلیکس سوددهی داشته است که هزینه ساخت این سریال حدود ۲۱.۴ میلیون دلار بوده و هر اپیزود حدود ۲.۴ میلیون دلار هزینه داشته است. سریال Squid Game که در ۹ قسمت تولید شده، محصول کشور کره جنوبی است و ماه گذشته از نتفلیکس پخش شد و توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند. سریال بازی مرکب داستانی بازی مرگ و زندگی را دنبال می‌کند که شخصی که برنده این مسابقه مرگبار شود، صاحب ۳۸.۵ میلیون دلار جایزه خواهد شد. 

بسیاری انتظار دارند که به‌زودی سریال Squid Game برای فصل دوم تمدید شود، اما نتفلیکس تا به امروز واکنشی به این موضوع نداشته است. هوانگ دونگ-هیوک وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این سریال محبوب را بر عهده داشته است که سال‌ها ایده او توسط استودیو‌ها رد می‌شد. لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون، او یونگ-سو، هو سونگ-ته، انوپام تریپاتی و کیم جو-ریونگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Squid Game حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده