نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

بازگشت یکی از بازیگران مهم دنیای سریال Jack Ryan در فصل چهارم

ابی کورنیش که در فصل اول سریال Jack Ryan نقش دکتر کتی مولر را بر عهده داشت، قرار است در فصل چهارم سریال جک رایان بازگردد.

مدتی پیش سریال Jack Ryan رسما برای فصل چهارم تمدید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران اصلی فصل اول سریال Tom Clancy’s Jack Ryan قرار است در فصل چهارم این سریال بازگردد. آمازون رسما اعلام کرد که ابی کورنیش، بازیگر نقش کتی مولر قرار است در فصل چهارم سریال Jack Ryan به ایفای نقش بپردازد. مانند کتاب، کتی مولر از شخصیت‌های اصلی فصل اول سریال و معشوقه جک رایان بوده است. در فصل دوم سریال شاهد بازگشت کورنیش نبودیم، اما این شخصیت هرگز از سریال حذف نشد و تنها شاهد ناپدید شدن او بودیم.

جان کرازینسکی در نقش جک رایان و ابی کورنیش در نقش کتی مولر در فصل اول سریال Jack Ryan

در فصل دوم سریال Jack Ryan هیچ اشاره‌ای به او نشد و تنها جک رایان در بخشی از فصل دوم اشاره کرد که به کتی خیانت کرده و حالا مجرد است. همان‌طور که هنوز دلیل کنار گذاشتن این شخصیت در فصل دوم مشخص نشده، هنوز مشخص نیست که چگونه قرار است دوباره شاهد حضور این شخصیت در فصل چهارم سریال جک رایان باشیم. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Jack Ryan به پایان رسیده و ددلاین می‌گوید که ممکن است شاهد حضور کورنیش در فصل سوم این سریال جاسوسی نیز باشیم که البته قابل انتظار حضور کوتاهی باشد.

جان کرازینسکی در نقش جک رایان، وندل پیرس در نقش جیمز گریر، مایکل کلی در نقش مایک نوامبر، بتی گابریل در نقش الیزابت رایت، جیمز کازمو پیتر گینس، نینا هوس و آلکسی مانولوف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. هنوز تاریخ پخش سیزن جدید سریال جک رایان از آمازون مشخص نشده است. وان ویلموت وظیفه ساخت فصل سوم سریال Jack Ryan را بر عهده دارد.

در فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan، جک رایان در حال فرار و رقابت با زمان است. جک به اشتباه وارد یک توطئه بزرگ می‌شود و حالا در حال فرار است. اکنون جک هم ازطریق سازمان CIA و هم ازطریق یک جناح سرکش بین‌المللی که او به‌تازگی با آن مواجه شده، در حال تعقیب است و او مجبور است پنهان شود. او پس از عبور از اروپا، تلاش می‌کند تا زنده بماند و همچنین از یک درگیری گسترده جهانی جلوگیری کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده