نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۷

کوین فایگی از دلیل عقب افتادن اکران برخی از فیلم های آینده مارول می‌گوید

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود در مورد دلیل عقب افتادن تاریخ اکران برخی از فیلم‌های این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرده است.

روز گذشته بود که دیزنی تاریخ اکران چند فیلم آینده دنیای سینمایی مارول را که در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ اکران می‌شوند، تغییر داد که این موضوع باتوجه‌به عملکرد خوب فیلم‌ها در گیشه با تعجب طرفداران این مجموعه مواجه شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مورد تأخیر اکران برخی از فیلم‌های این مجموعه واکنش نشان داده است. در حاشیه افتتاحیه فیلم Eternals در لس آنجلس، فایگی در مصاحبه با ورایتی به‌سادگی به این سؤال پاسخ داد.

فایگی گفت که این موضوع به‌دلیل تغییر و تحولات زمان‌بندی تولید فیلم‌ها بوده است و از آنجایی که آن‌ها چندین تاریخ اکران در اختیار دارند، به‌راحتی زمان اکران فیلم‌ها را تغییر داده‌اند. او همچنین اشاره کرد که حالا زمان اکران فیلم Spider-Man: No Way Home که آخرین فیلم مارول در سال ۲۰۲۱ باشد با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness که اولین فیلم مارول در سال ۲۰۲۲ خواهد بود، به ۴ ماه افزایش یافته و این موضوع را نکته مثبتی می‌داند.

صحبت کوین فایگی با طرفداران مارول در حال بالا گرفتن دست خود

البته واکنش فایگی خیلی دور از انتظار یا غافلگیر کننده نبود، چرا که ورایتی نیز از منابع خود شنیده است که همه‌گیری ویروس کرونا باعث افزایش زمان تولید برخی از فیلم‌ها شده که این موضوع هم روی زمان فیلمبرداری و هم زمان پس از تولید تاثیر گذاشته است. فیلم Black Panther: Wakanda Forever یکی از این آثار است که احتمالا از برنامه تولید عقب بوده و حالا با این تاخیر سازندگان زمان بیشتری را برای تکمیل فیلم خواهند داشت. در هر حال این موضوع دلیل تجاری نداشته، چرا که همین الان پیش‌بینی می‌شود فیلم Eternals افتتاحیه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون دلار را تجربه کند.

طبق برنامه جدید مارول، فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ  ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)، فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱)، فیلم Black Panther: Wakanda Forever برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱)، فیلم The Marvels برای اکران در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) و فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania برای اکران تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲)، برنامه‌ریزی شده‌اند.

البته این موضوع تنها روی فیلم‌های مارول اثر نگذاشته و اکران فیلم Indiana Jones 5 نیز تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) عقب افتاده است. فیلم Eternals، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده