// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲

پوسترهای رسمی سیری و ینیفر برای فصل دوم سریال ویچر

پوسترهای جدید فصل دوم سریال The Witcher شبکه آنلاین نتفلیکس متمرکز روی ینیفر با بازی آنیا چالاترا و سیری با بازی فریا الن هستند.

شبکه آنلاین نتفلیکس دو پوستر رسمی جدید برای فصل دوم سریال ویچر منتشر کرد؛ پوسترهایی که سیری و ینیفر را در مرکز توجه قرار دادند و اشاره‌ی کوتاهی به ادامه‌ی داستان هرکدام از آن‌ها دارند. پوستر متعلق به ینیفر که تصویر آنیا چالاترا در فصل دوم سریال The Witcher را نمایش می‌دهد، از مصمم بودن این شخصیت برای بقا و زنده ماندن می‌گوید. پوستر سیری با حضور فریا الن هم خبر از این می‌دهد که سرنوشت او را به سمت نبرد می‌فرستد.

تمامی قسمت‌های فصل دوم سریال ویچر در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) از شبکه نتفلیکس پخش می‌شوند. البته که اگر شیوع ویروس کرونا/کووید 19 دنیا را به هم نمی‌ریخت، دومین فصل یکی از پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس قطعا چند ماه زودتر آماده می‌شد. لورن اشمیت هیسریچ، شورانر اصلی سریال The Witcher بارها در این رابطه صحبت کرد. او همچنین باور دارد که فصل دوم به مراتب بهتر از فصل اول از پس جلب توجه تماشاگرهای مختلف برمی‌آید.

(از این‌جا به بعد خبر، بخش‌هایی از داستان فصل اول سریال The Witcher را اسپویل می‌کند)

پوسترهای رسمی جدید ینیفر و سیری در سریال ویچر شبکه آنلاین نتفلیکس کنار یکدیگر

از آن‌جایی که نخستین فصل سریال ویچر با نبرد Sodden به پایان رسید، جملات این پوسترها کاملا منطقی به نظر می‌رسند. از یک طرف سیری همراه‌شده با گرالت باید در Kaer Morhen جنگیدن را یاد بگیرد. ینیفر از ونگربرگ هم که پس از آتش زدن آن محیط بزرگ، به چنگ دشمن خود افتاده است و باید راهی برای فرار پیدا کند.

هنری کویل، جوئی بیتی، کیم بودنیا و پل بولیون به ترتیب در فصل دوم سریال ویچر نقش گرالت از ریویا، دندلاین (یسکیروزمیر و لمبرت را بازی کرده‌اند. نتفلیکس به‌تازگی تایید کرد که تولید فصل سوم سریال ویچر از اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز می‌شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده