// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۲

اسکار آیزاک از چالش ویژه بازی در سریال Moon Knight مارول می‌گوید

اسکار آیزاک، بازیگر معروف آثاری همچون فیلم Dune باور دارد که سریال Moon Knight بیشتر از هر اثر دیگر تا به امروز او را به چالش کشیده است.

اکنون بیشتر از دو دهه از آغاز فعالیت اسکار آیزاک در جهان سینما و تلویزیون می‌گذرد. به همین خاطر وقتی او می‌گوید که نقش‌آفرینی در سریال Moon Knight واقعا چالش‌برانگیزترین کار وی به‌عنوان یک بازیگر تا امروز بوده است، طرفدارها راجع به سکانس‌های مختلف اثر کنجکاو می‌شوند؛ محصولی از استودیوهای مارول که چند ماه بعد از شبکه آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد و اسکار آیزاک بازیگر اصلی آن به شمار می‌آید.

آیزاک پیش از آغاز فیلم‌برداری سریال Moon Knight به‌شدت مشغول تمرین‌های حرفه‌ای بود تا آماده‌ی حضور در سکانس‌های اکشن شود. این بازیگر می‌گوید که هر روز برای حاضر شدن سر صحنه‌ی فیلم‌برداری سریال Moon Knight هیجان داشت و شدیدا از همکاری با سازندگان اثر لذت برد. اسکار آیزاک توضیح داد که با این ساخته‌ی شبکه آنلاین دیزنی پلاس فرصت خلاقیت‌ورزی بیشتر را هم به‌دست آورد: «موقع صحبت با کوین فایگی، به او گفتم که قرار است ایده‌های بزرگی داشته باشم. اما او حق دارد که از آن ایده‌ها استقبال کند. در طول پروسه‌ی ساخت اثر فضای لازم برای انجام کارهایی متفاوت و تازه را پیدا کردم؛ کارهایی که برای چند سال راجع به انجام‌شان کنجکاو و مشتاقِ رفتن به سراغ آن‌ها بودم».

طی هشت ماه فیلم‌برداری سریال Moon Knight، اسکار آیزاک ستاره‌ی سکانس‌های شلوغ و پرخرج فراوانی بود. او در این پروژه علاوه‌بر بازیگر، یک تهیه‌کننده‌ی اجرایی هم محسوب می‌شود. فارغ از آن باید بدانید که جرمی اسلیتر، نویسنده‌ی اصلی این اثر مارول است؛ شخصی که بیشتر به خاطر داشتن نقش اساسی در تولید قسمت‌های مختلف سریال The Umbrella Academy نتفلیکس شناخته می‌شود.

محمد دیاب، فیلم‌ساز ستایش‌شده‌ی مصری درکنار جاستین بنسون و ارون مورهد (کارگردان‌های فیلم Synchronic) وظیفه‌ی کارگردانی سریال Moon Knight را برعهده دارد. اکنون طرفدارها منتظر هستند که ببینند مارک اسپکتور، شخصیت خاص خلق‌شده در سال ۱۹۷۵ میلادی چگونه با سریال جدید شبکه دیزنی پلاس وارد دنیای سینمایی مارول می‌شود. اسکار آیزاک به تازگی فیلم Dune را روی پرده‌های سینما و سریال Scenes From a Marriage را روی تلویزیون تحویل تماشاگرها داده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده