نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴

بلا رمزی از شباهت قابل توجه سریال The Last of Us با بازی آن می‌گوید

بلا رمزی، بازیگر الی در سریال لست آف آس HBO، در مصاحبه‌ای گفته که حضور در محیط و صحنه‌های سریال مثل قدم گذاشتن در دنیای بازی است.

می‌دانیم بلا رمزی قرار است نقش الی را در سریال The Last of Us که محصول HBO است، بازی کند. این بازیگر نوجوان انگلیسی در مصاحبه‌ای که با BBC داشته درباره طراحی دقیق صحنه و محیط این سریال و شباهت آن به بازی‌ صحبت کرده است. طبق صحبت‌های رمزی حضور در صحنه‌های فیلم‌برداری مثل وارد شدن و قدم زدن در دنیای بازی است. اگر تصاویری که از مراحل تولید سریال پخش شده است را مشاهده کرده باشیم، متوجه می‌شویم که صحبت‌های این بازیگر اصلا اغراق‌آمیز نیست.

همچنین رمزی گفته است که تعدادی از عوامل و دست‌اندرکاران این سریال، طرفدار پروپاقرص بازی‌های The Last of Us هستند، که خبر خوبی محسوب می‌شود. بخشی از صحبت‌های این بازیگر در ادامه قرار گرفته است: «تعداد قابل‌توجهی از عوامل سریال طرفدار بازی هستند. آن‌ها گفتند که خیلی از موارد سریال شباهت بسیار زیادی به بازی دارند. اکثرا وقتی به محیط سریال و صحنه‌های فیلم‌برداری قدم می‌گذارید انگار وارد دنیای بازی شده‌اید. به‌نظر من این خیلی خوب است. البته نمی‌توانم درباره چیزهای دیگری با شما صحبت کنم.»

در حال‌حاضر فیلم‌برداری سریال The Last of Us در آلبرتای کانادا در جریان است. همچنین تصاویری از بلا رمزی، پدرو پاسکال و آنا تورف در حال فیلم‌برداری منتشر شده است. قرار است سریال The Last of Us طی سال ۲۰۲۲ پخش شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده