نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

شروع مراحل فیلمبرداری سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون

ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Secret Invasion خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Secret Invasion رسما آغاز شده است. ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از شروع تولید سریال جدید دنیای سینمایی مارول خبر داد. در تصویر منتشر شده توسط جکسون، شاهد اطلاعات خاصی از سریال تهاجم مخفی نیستیم و تنها شخصیت نیک فیوری روی تی‌شرت او دیده می‌شود که در حال پودر شدن است و ارجاعی به صحنه پس از پایان فیلم Avengers: Infinity War دارد:

ساموئل ال جکسون با تی شرت نسخه پودر شده نیک فیوری در پشت صحنه سریال Secret Invasion

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر در نقش شرور و منفی اصلی، کریستوفر مک‌دونالد و کیلیان اسکات، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. گفته می‌شود که تمرکز سریال تهاجم مخفی قرار است روی نژاد اسکرال‌ها باشد که ظاهرا نفوذ زیادی در زمین پیدا کرده‌اند. این نژاد بیگانه پیش از این در فیلم Captain Marvel معرفی شدند و حالا نقش آن‌ها در حال پر رنگ‌تر شدن است.

کایل برداستریت به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور خواهد داشت. برداستریت بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ۹ قسمت از سریال Mr. Robot شناخته می‌شود که به‌عنوان تهیه‌کننده این سریال تحسین شده، یکبار هم نامزد دریافت جایزه امی شده است. همچنین توماس بزوچا، کارگردان فیلم Let Him Go به‌همراه علی سلیم، کارگردان سریال The Looming Tower وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال تهاجم مخفی را بر عهده خواهند داشت.

انتظار می‌رود سریال Secret Invasion در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید و در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود. جکسون اخیرا به‌عنوان صداپیشه شخصیت نیک فیوری، رئیس اجرایی سازمان شیلد در انیمیشن What If بازگشته است و همچنین او ممکن است در فیلم The Marvels نیز حضور داشته باشد، اما این موضوع تا به این لحظه رسما تایید یا تکذیب نشده است. انتظار می‌رود در رویداد دیزنی پلاس در ماه آینده اطلاعات بیشتری از سریال Secret Invasion منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده